Aerox stottert met nieuwe cilinder

aeroxscoot17

New Member
Hallo, ik heb een yamaha aerox 2t 2005 met een nieuwe stage 6 streetrace clinder. Ik heb het probleem dat mijn aerox wel aangaat maar zodra ik gas geef blijftie hangen en stotteren bij lage snelheid (25km/u ongeveer)

Ik weet niet waar dit aan kan liggen, weet iemand welke bougie de juiste is want volgensmij is deze die er op zit niet de juiste?

Verder is mijn setup:
Standaard carb met een sproeier 76 (74 deed hetzelfde)

Malossi vario
 
Advertisement - register to remove this

Hallo, ik heb een yamaha aerox 2t 2005 met een nieuwe stage 6 streetrace clinder. Ik heb het probleem dat mijn aerox wel aangaat maar zodra ik gas geef blijftie hangen en stotteren bij lage snelheid (25km/u ongeveer)

Ik weet niet waar dit aan kan liggen, weet iemand welke bougie de juiste is want volgensmij is deze die er op zit niet de juiste?

Verder is mijn setup:
Standaard carb met een sproeier 76 (74 deed hetzelfde)

Malossi vario
Iemand enig idee?
 
Hallo, ik heb een yamaha aerox 2t 2005 met een nieuwe stage 6 streetrace clinder. Ik heb het probleem dat mijn aerox wel aangaat maar zodra ik gas geef blijftie hangen en stotteren bij lage snelheid (25km/u ongeveer)

Ik weet niet waar dit aan kan liggen, weet iemand welke bougie de juiste is want volgensmij is deze die er op zit niet de juiste?

Verder is mijn setup:
Standaard carb met een sproeier 76 (74 deed hetzelfde)

Malossi vario
Is het een 50 of 70cc?
Welke kleur heeftje bougie?
Hebje je al versh sproeiers geprobeerd?
 
50cc
Ik heb de oude bougie er in zitten van de vorige cilinder maar die was prima koffie bruin.
Heb sproeier 74 en 76 geprobeerd.
Met sproeier 72 was duidelijk te horen dat ie te weinig benzine kreeg en ging ie slecht aan
Vervang je bougie of schuur deze netjes op dat je geen kleur meer ziet zet lichtere rollen en stel sproeier opnieuw af op bougie kleur.
Zo werkte het bij mij in ieder geval maar je moet nog inrijden neem ik aan?
 
Vervang je bougie of schuur deze netjes op dat je geen kleur meer ziet zet lichtere rollen en stel sproeier opnieuw af op bougie kleur.
Zo werkte het bij mij in ieder geval maar je moet nog inrijden neem ik aan?
Cilinder is inderdaad gloednieuw, die heb ik er gister op gezet met een vriend. Maar ligt het probleem sowieso aan bougie en sproeier? En rollen zijn vgm al aardiglicht wamt hij wilt wel vooruit maar blijft op lage snelheidhangen en lijkt een benzine probleem. Erg bedankt voor je reactie en ik ga naar sproeier en bougie kijken.
Post automatically merged:

Vervang je bougie of schuur deze netjes op dat je geen kleur meer ziet zet lichtere rollen en stel sproeier opnieuw af op bougie kleur.
Zo werkte het bij mij in ieder geval maar je moet nog inrijden neem ik aan?
Weet jij misschien welke bougie ik het beste kan gebruiken?
 
Last edited:
Cilinder is inderdaad gloednieuw, die heb ik er gister op gezet met een vriend. Maar ligt het probleem sowieso aan bougie en sproeier? En rollen zijn vgm al aardiglicht wamt hij wilt wel vooruit maar blijft op lage snelheidhangen en lijkt een benzine probleem. Erg bedankt voor je reactie en ik ga naar sproeier en bougie kijken.
Post automatically merged:


Weet jij misschien welke bougie ik het beste kan gebruiken?
Hangt van lengte af meestal is het een korte van 7h je kan ook 9h gebruiken
 
Back
Top