aerox stottert enorm maar loopt goed stationair

toshiyuasa

Well-Known Member
hallo..
ik heb een yamaha aerox met power one cilinder sito plus en voorderest allemaal redelijk standaard spul.
ben een tijdje bezig geweest om hem afgesteld te krijgen met een sportfilter. liep perfect totdat vorige week mn uitlaat losgetrild was bij het ophangpunt. sindsdien stotterde de scooter heel erg maar hij loopt perfect stationair. heel vreemd nu ben ik dus een tijdje gaan sleutelen en uitproberen totdat ik hem dus gisteren perfect had rijden met sproeier 86 en origineel filter.(sportfilter kreeg k ni voor elkaar) zette hem in de schuur en vandaag is het weer terug bij af. weet iemand wat het kan zijn? zit net een nieuwe zuiger in en nieuwe cilinderkop cilinder zelf is zo goed als nieuw nieuwe koppeling en nieuwe vario en afstelling is verder goed. zuigt voor zover ik kan zien nergens valse lucht aan:S.
alvast bedankt voor het helpen gr toby lagerweij
 
Advertisement - register to remove this

ik denk dat het je elektrische choke is .
ik heb het ook als mijn aerox koud is dat die stottert , maar alleen tot 25 km daarna trekt die lekker door !!

en als mijn aerox warm is heeft die het gans niet meer :winner:
 
ik heb eigenlijk alles al nagekeken. zit een nieuwe bougie in membraan is pas weekje oud net zoals mijn spruitstuk valse lucht zuigt hij nergens en mn linker krukas keerring is ook al vervangen. heb hem zelfs weggebracht naar een zaak waar ze het niet kunnen vinden.enige optie is nog de ontsteking??
 
Back
Top