Aerox start niet

Bachpl3l

New Member
Het volgende probleem, aerox minarelli horizontaal. Na werkzaamheden aan de vario.
Scooter startte normaal. Valt uit, en wil nooit meer aan, drup olie aan keerring vario zijde. Deze keerring vervangen. Nog steeds niets. Wat zou het nog meer kunnen zijn? Iemand een idee?
 
Advertisement - register to remove this

Vonkt wel, en voldoende. Zuiger nog niet nagezien. Heb de keerring aan vliegwielzijde nog niet bekeken. Gaan deze er vaak uit?
Wel voldoende compressie boven de zuiger.
 
Bougie zat muurvast, nu net los, was niet erg nat. Zal straks even proberen te starten en daarna de bougie even losmaken
Dan heb je hem zelf te vast aangedraaid neem ik toch aan want in bijdrage #3 beweer je dat de bougie vonkt en om dit te testen moet hij eruit zijn geweest!
 
Dan heb je hem zelf te vast aangedraaid neem ik toch aan want in bijdrage #3 beweer je dat de bougie vonkt en om dit te testen moet hij eruit zijn geweest!
Of hij heeft een andere bougie in de dop geduwd. Maar dan weet je nog niet hoe het zit want de bougie kan ook stuk zijn.
 
Ik zal het even verduidelijken, eerst zat hij muurvast, na een nachtje wd40 is hij losgekomen. Het eerste wat ik gecontroleerd heb is dus de vonk, uiteraard nadat ik hem los heb gekregen. Hij was toen niet nat. Maar hij wilde ook niet lopen. Maar dus op dat moment niets over te zeggen want ik wilde de accu niet leeg starten. Later alsnog gedaan. Toen was de bougie wel nat. Dus even een nieuwe bougie erin, en nu starten en geweldig lopen. Opgelost dus. Allen bedankt voor de tips!
 
Back
Top