aerox start niet vlotterbakje loopt over?

b0nedijke

Well-Known Member
Hallo
Ik heb een aerox lc overgenomen waarvan de cillinder niet zo goed meer was ik heb deze toen veranderd het is gwn een standaard cill alleen een goedkoop dmp uitlaatje en een 90 sproeier wat mij te groot leek en een rode drukveer maar hij starte en reed hiervoor gewoon alleen max haalbare was 40km met 10.000 toeren ik heb de cill vervangen voor standaard cill en de sproeier naar 70 sindsdien start die niet meer heel soms slaat die heel ff aan en daarna valt die weer uit bij elke keer dat ik kick zie ik de benz uit me afvoerslangentje komen van me vlotter wat kan dit zijn?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Gr

Rick

Advertisement - register to remove this

Vlotter blijft hangen , dat drijvertje in je vlotterbak moet heel soepel op en neer gaan

Op het moment dat hij helemaal naar boven drijft sluit hij het toevoer kanaal van de carb af en kan hij niet meer uit de overlopen lekken

Ik heb hier naar gekeken en vervangen dus dat is niet het probleem :( heb ondertussen nieuwe bougie erin gedaan sproeiers gewisseld naar 65 76 88 niks werkt maar als ik benzine in me cillinder gooi blijft die wel even draaien :s

Back