Aerox start niet na revisie

WesselWiel

Well-Known Member
hallo leden van scooterforum

Ik ben hier nieuw en gekomen voor 1 ding. En dat is een antwoord hoe ik mijn aerox weer aan de praat krijg.
Ik zal aller eerst eens vertellen wat er aan de hand is.

Ik heb mijn aerox blok compleet gereviseerd. Alles vervangen wat stuk was etc. Nu heb ik er zon 100 km mee gereden maar start de scooter niet meer. Ik reed zaterdag ochtend naar de scooter zaak in ons dorp maar de scooter viel uit na 600 meter. Ik heb de scooter weer aan de praat gekregen en ben verder gereden. 10 km later viel de scooter weer uit.

Ik heb dit gister avond kunnen repareren door alles nog even na te kijken en vast te zetten. Nu wil ik naar een vriend toe en valt de scooter halve wege weer uit. (1,5 km)

Mijn ideen zijn op iemand die dit probleem ooit heeft gehad ? Of weet hoe te fixen dan zou het prettig zijn als u de oplossing met mij wil delen.

Mvg wessel
 
Advertisement - register to remove this

Misschien kan je het beste eerst een lijst maken wat je allemaal vervangen hebt.

Misschien een te klein sproeier als je bijvoorbeeld de cilinder en of uitlaat hebt vervangen, maar niks aan de afstelling hebt gedaan.
 
Ik heb alle lagers, keeringen, pakkingen vernieuw. Een nieuwe 50cc cilinder en zuiger (oude kop), een nieuwe luchtfilter, een nieuwe bougie + dop, nieuwe boutjes moertjes etc.

Alles wat ik al naar heb gekeken :
Tank / brandstof pomp schoon gemaakt. Carb in een ultru sound bad. Een ander (gloed nieuw) membraam getest, andere bougie, alles beter vast gedraaid zoals membraam cilinder uitlaat etc. Naar de keering aan de vario kant gekeken.

Ik zal nog wel wat dingetjes hebben gedaan maar dit is alles wat van belang kan zijn

Mvg, wessel
 
Wat voor merk is die cilinder?

Misschien zit een van de krukas keerringen niet diep genoeg in het carter.. Krijg je ook start problemen van..

Wat is het merk van het membraan?
 
Wat voor merk is die cilinder?

Misschien zit een van de krukas keerringen niet diep genoeg in het carter.. Krijg je ook start problemen van..

Wat is het merk van het membraan?

Sp parts De keerringen heb ik al naar gekeken. Het membraam is standaard.

Mvg, wessel
 
Back
Top