Aerox start niet meer.

Lesley

Member
Hallo allemaal,

Zoals de titel het al zegt is mijn aerox er vandaag mee gestopt. Tijdens het rijden ben ik langs de weg gestopt om ff op mijn telefoon te kijken en toen sloeg de scooter af. Vreemd vond ik het wel maar ik ging eerst even verder omdat ik google maps toch echt uit wou hebben omdat ik de weg al wist. Toen ik mn scooter weer aan wou zetten kreeg ik hem zowel elektrisch als op de kickstart niet aan de praat. Ik hoorde dat ie wel probeerde aan te gaan, zo ging ie soms ook n paar tellen aan, maar sloeg gelijk weer af. Eens in de 10 minuten ging ie wel even normaal aan, toen dacht ik laat ik snel gaan rijden voor ie weer af slaat. Maar toch viel hij weer weg na 10 seconden. Na 3 kwartier proberen te starten en hierdoor uit eindelijk zelfs een lege accu van te hebben gekregen het maar opgegeven en de bus gepakt.

Voordat dit alles gebeurde heb ik de ochtend wel normaal kunnen rijden en de terugweg (toen hij uit eindelijk niet meer startte) heb ik iets van 8-10km gereden voor dit gebeurde. Het regende wel! (Misschien had dit ergens invloed op? Was het buitje wel)

Heb met de laatste hoop geprobeerd een reserve benzine fles erin te doen om te kijken of er wat met de benzine was, maar ook dit maakte geen verandering, hier ligt t dus niet aan.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Is dit makkelijk op te lossen? Ben niet goed met scooters.

Aerox R 2010, 11xxxkm
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top