Aerox start niet meer

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Bedoel je niet de gaskabel ?
Nog nooit gehoord en/of gezien dan de gashandel breekt!

Of is je scootie soms omgevallen of omgegooid door onverlaten ?
 
De gaskabel is nog heel het was echt de hendel maar kan nu verder niks meer


Mod-edit: Topic gaat op slot, als het moeilijk voor je is om eerst de inhoud te lezen en daarna graag naar te handelen. Je opent hier een topic zonder de aangegeven URL te lezen.
Je topic heeft totaal geen inhoud met

Graag bij deze even de aandacht..

Het komt al te vaak voor dat (nieuwe) gebruikers graag geholpen willen worden d.m.v dit forum.
Maar niet geholpen kunnen worden wegens het niet verstrekken van de juiste gegevens, zodat men snel
geholpen kan worden..

Daarom vermeld hierbij de volgende gegevens:

- Nieuwe scooter (1ste eigenaar) of een tweedehandse scooter of een nieuwe scooter die je al een veel langere tijd in bezit hebt en waar dus waarschijnlijk geen garantie meer op zit.

- Doe je het onderhoud zelf of gaat dit via de dealer (via de dealer raden we dan ook aan om terug te gaan waar je de scooter gekocht hebt, zeker als hier nog garantie erop zit.

-Het laatste onderhoud (wat er allemaal aan gesteld of vervangen is geweest)

-Het is zeer handig om de Kilometerstand te weten..

-Bouwjaar scooter

-Als je er zelf eraan hebt lopen sleutelen, wat zijn de dingen waar je het laatst aan gezeten hebt of veranderd hebt.

- Wanneer je de scooter hebt aangeschaft (optioneel)


Dit allemaal maakt het een stuk makkelijker om een diagnose te maken waar het probleem zit...
Anders word het gok werk en `ik denk` werk...

Graag hier aan te houden... Mensen die hier niet aan houden, worden hier op gewezen...


Ik ga het je niet nog eens een keer uitleggen.. Verlopig gaat dit topic op slot..
Mocht je er mee verder willen dien je aan mij maar een prive bericht te sturen, als je het bovenstaande begrijpbaar voor je is. Wij hebben hier geen glazen bol, en daarom gaan wij hier ook niet gokken naar jou probleem.

Dus als je begrijpt wat hierboven staan graag even prive bericht sturen, dan gaat het topic weer open, en dien je de begin post even aan te passen...

/close
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top