aerox start niet meer??

Ice project

Well-Known Member
heey

ik heb sinds kort een aerox gekocht.

set up

70cc s6 racing Dopppler

21mm carb.
bidalot c20 uitlaat.
malossi powerfilter
stage 6 membraam
het probleem is dat als hij een dagje heeft stil gestaan dat hij dan niet meer start pas als je de luchtfilter erafhaalt carb. dichthoudt met je hand en na 3 a 4 keer kicken start hij pas. weet iemand wat t probleem zou kunnen zijn? daarna rijdt hij gewoon en start hij elke keer gewoon maar na een paar uur eigenlijk al gaat ie niet meer.
zou t iets te maken hebben met mn carb? want hij maakt beetje veel toeren op stationair en als je volgas geeft houdt ie ff in en schiet ie op 1 wiel weg.
draaien aan luchtschroef en stationsschroef helpt nix kwa het veel toeren maken.
en hij vonkt wel gewoon!!
bvd
 
Advertisement - register to remove this

Dat die vonkt moet wel, dat zou niks met de lucht te maken hebben die je afsluit door je hand op de carb te doen ;)

Ik denk ook dat het aan je carburateurafstelling ligt
Ik had het vroeger ook dat als ik volgas gaf, dat die even bijna niks doet, en dan ineens knetterhard wegrijd, maar weet niet meer wat dat toen was. Kijk even je membraamplaatjes na, die waren bij mij beetje afgebrokkeld (kwam neem ik aan door lachgas, maar weet niet zeker). Heb je overal pakking tussen?
 
Dat die vonkt moet wel, dat zou niks met de lucht te maken hebben die je afsluit door je hand op de carb te doen ;)

Ik denk ook dat het aan je carburateurafstelling ligt
Ik had het vroeger ook dat als ik volgas gaf, dat die even bijna niks doet, en dan ineens knetterhard wegrijd, maar weet niet meer wat dat toen was. Kijk even je membraamplaatjes na, die waren bij mij beetje afgebrokkeld (kwam neem ik aan door lachgas, maar weet niet zeker). Heb je overal pakking tussen?

ok dat zal ik zeker controleren
maar toen ik de dag dat ik m had ging rijden makte hij stationair niet zoveel toeren... hij loop wel regelmatig.
sproeier 94 zit er trouwens in.. en hij heeft geen choke..
 
Back
Top