Aerox start moeilijk alleen met kick + shoke

Quintend828

Aerox Tha Bomb
Hallo, mijn aerox heeft sinds ik me rolletjes had vervangen
wou ie ineens niet meer starten ik elec. starten hele accu leeggestart toen kickte ik nog ik toen gebeurde er niks choke+kick toen deed ie het.

Hoe kan dit komen het is heel plotseling ook heb ik heb alles nagekeken op valse lucht tussen membraan nieuwe pakking gedaan etc. alles zonder enig resultaat
hij rijd gewoon goed met choke aan zonder choke niet hij was goed afgesteld dus daar kan het niet aan liggen

Wat heb ik al gedaan:
Men carb. met perslucht schoongemaakt
membraan nagekeken en nieuwe pakking (vloeibare+ gewone)
Filter gekeken

Als de scooter warm is en je wil dan elec. starten doet ie het in 1 keer!

Wat kan dit zijn ben echt kwa ideeen op wat het kan zijn hopelijk kunnen jullie het me vertellen

Ook heeft mn scoot al hele tijd dat ie 30sec. warm moet lopen voordat ik gas kan geven doe ik dit anders verzuip je hem kwa lucht denk ik?!

Kan het aan me Bobine liggen? of is het toch echt Valse lucht?!
kwaad.gif



Ps. Me membraan staat bij 1 klepje beetje open kan dit het zijn? het slechte starten?


Alvast Bedankt(K)
 
Advertisement - register to remove this

Afstelling Carb.

Eventjes wat proberen met sproeiers. en luchtschroef gwn 1.5 slag open.

en als je membraam erg veel speling heeft even nieuwe plaatjes of nieuwe membraam kopen.

En bobine gaat over het algemeen niet zomaar stuk.. en als die stuk is dan start je scoot helemaal niet :)
 
Een van je keeringen lek, of eruit gesprongen? Loopt je scooter nogwel goed stationair, anders zal het dit waarschijnlijk niet zijn. Ik heb namelijk ook iets vergelijkbaars gehad..
 
Als de kering eruit ligt start hij als 't goed is helemaal niet meer...
Keering lek ZOU kunnen, maar als je alleen door rollen veranderen dit krijgt lijkt me sterk...
Ik denk eerder dat je ff een grotere sproeier oid moet proberen, aangezien 't weer ook ineens verandert is de afgelopen dagen, en omdat je zegt dat hij eerst warm moet lopen voordat je echt gas kunt geven...
 
dit probleem is al eerder begonnen maar heb er nu een topic over gestart omdat ik einde raad ben
mn scoot loopt stationair (valt niet uit)
ik hoor wel een getik als mn scoot loopt kan dat er mee te maken hebben?
Ik heb laatst een andere sproeier er in gedaan maar geen enkel verschil:(
Alvast bedankt
 
Back
Top