[Aerox] staafje bij sproeier

Csotranme

Well-Known Member
Hallo,

Mijn Aerox trok niet lekker op dus ik ging kijken wat voor maat sproeier mijn dealer erin had gezet bij het afstellen.
Ik gekeken en wilde hem weer terug zetten. Komt er ineens een goud kleurig staafje eruit vallen.
Ik had die in het gat gestopt waar de sproeier ook in zat. ik hoopte dat hij daar uit kwam. na een keer starten sloeg hij af en start hij nu niet meer.

Weet iemand waar het staafje vandaan komt? en of ik nu geen schade heb?
confused.gif
. Ik voel me nu namelijk best wel klote. khad er gewoon weer eens met mn poten vanaf moeten blijven
puh.gif
 
Advertisement - register to remove this

Hahaha, ken het gevoel.

Dat staafje zit volgens mij gewoon schroefdraad boven aan, en moet je dus in je carb vastdraaien, en daar draai je dan weer je sproeier in.

Nu zal die gewoon los in je vlotterbakje liggen samen met de sproeier. Haal het maar los dan zal je het wel zien :)
 
het is niet dat staafje waar je je sproeier in draait. Volgens mij moet dat staafje eerst in dat buisje waar je je sproeier in draait en dan de sproeier erin draaien. daar past hij namelijk precies in heb ik het idee...

Ik heb nu dus zo weer in elkaar gezet maar nog wil hij niet starten. kan het zijn omdat mn bougie nu nat is of wat kan daar de oorzaak van zijn?
 
hij moest dus inderdaad boven mn sproeier :D ! en de reden dat hij niet wilde starten was omdat het vlotterbakje niet gevuld was. had ik kunnen weten natuurlijk...

Maarja hij leeft weer :D !

Toch bedankt voor de hulp!
 
Back
Top