This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox setup

Vivacity08

New Member
Hoi allemaal

Ik heb een vraag en zie heeel veel verschillende meningen en antwoorden die al op dit forum gegeven zijn waardoor ik er niet heel wijs uit word aangezien iedereen iets anders zegt of vind
Ik ben namelijk opzoek naar een aerox setup
Deze scooter word voor mij echt een scooter die ik rij omdat ik t leuk vind geen daily maar echt voor meetings etc en rijden voor de leuk

De setup hoeft absoluut niet straat legaal te zijn qua uitlaat enzo
Ik ben op zoek naar een 70cc setup die lekkere herrie maakt en snel is
Ik zie ook sport, race en street race en geen idee wat precies het verschil is

Geen gebonden budget per se maar het hoeft geen race scooter te zijn waarbij ik als voorbeeld 150 euro betaal voor 2/3 kmh sneller etc

Dus welke cilinder word aangeraden
Welke uitlaat
Inlaat
Luchtfilter
Overbrenging etc etc

Alvast bedankt

Denk dat je budget toch wel belangrijk is voorwat je eruit wil halen.
Zo te lezen heb je er de ballen verstand van dus zou het lekker bij een stage6 pro of roze top houden. Ookvanwege je eigen veiligheid ende mensen om je heen.

En als je budget niet uitmaakt kun je makkelijk 5k neertellen net hoeveel pk en snelheid je wil

Malossi sport heb ik er nu onder niet vooruit te branden… top ligt rond de 95 met dat ding.
Heb echt wel verstand ervan maar ben pas overgestapt op minarelli
Geen zorgen over de veiligheid ben echt wel wat scooters gewend en kan dit zeker hendelen
Wil gaan voor:
- stage 6 mk2 racing pen 12
- stage6 hpc pen 12 krukas
- stage 6 r/t overbrenging
- stage 6 mk2 racing koppeling
- stage 6 koppelingshuis
- hpi binnenrotor ontsteking
- elektrische waterpomp
- ddl 70 pijp
- stage 6 inlaatset
- polini 24 pwk
- stage 6 powerfilter

Iemand ervaring met deze setup of aanmerkingen?
Alvast bedankt

Wat wil je er van weten? Dat was 10 jaar terug ongeveer DE straatsprint setup voor onder je daily. Dus die had ik natuurlijk ook alleen zonder se DDL uitlaat

Heb al meerdere blokjes gebouwd en Vrienden van mij rijden ongeveer deze setup ook…
Zonder ervaring krijg je dit ook nooit fatsoenlijk afgesteld.
Post automatically merged:

Wat wil je er van weten? Dat was 10 jaar terug ongeveer DE straatsprint setup voor onder je daily. Dus die had ik natuurlijk ook alleen zonder se DDL uitlaat
Of er misschien nog dingen zijn die ik bijv ipv s6 van malossi beter kan pakken ofz ik noem mr iets

Heb al meerdere blokjes gebouwd en Vrienden van mij rijden ongeveer deze setup ook…

Post automatically merged:

Of er misschien nog dingen zijn die ik bijv ipv s6 van malossi beter kan pakken ofz ik noem mr iets
Ik zou zeggen pak alles EMHAAAEEERRRRR maar in principe prima setupje zo, kan altijd sneller en meer pk maar dar is net wat je zelf wil