Aerox schokt

Aerox'97

New Member
Heb een yamaha aerox '97
Originele uitlaat
Ori cillinder
Enkel vario en koppeling (polini) en koelingsvin (malossi) vervangen
Wite druk witte trek
Als ik start en rij geen probleem maar de laatste dagen als ik moet stoppen voor rood ofz wil hij vanzelf stillekes weg te rijden en beetje schokken
Dacht mn riem 1st maar deze ligt goed op mn koppeling ( riem gelijk met koppelingspoelie) en een shim tss vario en koelingsvin gestoken zodat de riem ( athena brede riem) goed lag maar kan het mss door mn rolantie dat wa te laag ligt zo doet? Iemnd tips waar ik moet kijken of wat ik kan doen thx
 
Advertisement - register to remove this

"als ik moet stoppen voor rood ofz wil hij vanzelf stillekes weg te rijden en beetje schokken " wat bedoel je hiermee?
Bedoel je als je scooter weg wilt rijden hij stottert en heel moeilijk vooruit komt?
 
Achterpoelies nog soepel? Blijven mogelijk hangen.
Je zegt brede riem, mogelijk komt hierdoor de achterpoelie niet goed terug. En misschien de spiebanen invetten...

Ps de v snaar niet vet/doorslippen?
 
Achterpoelies nog soepel? Blijven mogelijk hangen.
Je zegt brede riem, mogelijk komt hierdoor de achterpoelie niet goed terug. En misschien de spiebanen invetten...

Ps de v snaar niet vet/doorslippen?
Heb hier nog een stage6 riem en die is smaller dan die van athena maar heeft altyd met zowe riem gereden
Maar ga es kijken naar mn koppelingspoelie of een andere inzetten en kijken wat het doet
 
Ie gqqt
"als ik moet stoppen voor rood ofz wil hij vanzelf stillekes weg te rijden en beetje schokken " wat bedoel je hiermee?
Bedoel je als je scooter weg wilt
"als ik moet stoppen voor rood ofz wil hij vanzelf stillekes weg te rijden en beetje schokken " wat bedoel je hiermee?
Bedoel je als je scooter weg wilt rijden hij stottert en heel moeilijk vooruit komt?
wilt in schokken vooruit
Maar optrekken en Rijden doet ie nogtans goed enkel als ik tot stilstand kom
 
Back
Top