Aerox rijdt niet meer

Mike@Rox

BB Member
ik dacht vanmorgen: ff kijken wat er gebeurd als ik dat buisje van me luchtfilter eraf haal,
1)ik haal dat ding eraf
2 en maak luchtfilter ff goed schoon
3 daarna maak ik me luchtfilter er weer op
4) ik start me scoot
5) een mooi geluid heeft ie en ik denk ff stukkie rijden
6) volgas valt de scoot gewoon stil :(
7) ik monteer dat buisje er weer goed op
8) ik start me scoot en ik dacht hij rijdt weer goed
9) ik probeer weg te rijden maar geeft een vaag geluid alsof die stil valt, ik kan gewoon niet wegrijden, beetje gas lukt wel maar meer als half-gas dan valt ie gewoon stil :'(

Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen?
Aerox is onbegrensd

GReetz ®ope

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Yamikey
ik dacht vanmorgen: ff kijken wat er gebeurd als ik dat buisje van me luchtfilter eraf haal,
1)ik haal dat ding eraf
2 en maak luchtfilter ff goed schoon
3 daarna maak ik me luchtfilter er weer op
4) ik start me scoot
5) een mooi geluid heeft ie en ik denk ff stukkie rijden
6) volgas valt de scoot gewoon stil :(
7) ik monteer dat buisje er weer goed op
8) ik start me scoot en ik dacht hij rijdt weer goed
9) ik probeer weg te rijden maar geeft een vaag geluid alsof die stil valt, ik kan gewoon niet wegrijden, beetje gas lukt wel maar meer als half-gas dan valt ie gewoon stil :'(

Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen?
Aerox is onbegrensd

GReetz ®ope

Heh ik had ook zoiets.. meer dan kwartgas viel me aerox uit. Zat een stuk rubber tussen me membraankleppen, dus haal ff je carb., spruitstuk, membraan eraf.
Enne als je et buisje uit de luchtfilter haalt, moet je wel een grotere sproeier monteren eh.

Ja maar ik heb die prop er weer ingedaan en toen geprobeerd maar scoot deed nog steeds kut!, ik krijg hem nu ook niet meer aan verdomme! ik vind het echt vaag, want hij deed voor deze handelingen gewoon heel goed,

Greetz ®Ope

Ja maar ik heb die prop er weer ingedaan en toen geprobeerd maar scoot deed nog steeds kut!, ik krijg hem nu ook niet meer aan verdomme! ik vind het echt vaag, want hij deed voor deze handelingen gewoon heel goed,

Greetz ®Ope

Check je bougie (membraankleppen, bedrading, bougiedop,enz.)
heb je dat al gechecked?

hij doet het weer :)

hij doet het weer, ff bougie, sproeier en bougiekabel schoongemaakt, toen reed ie goed maar als ik gas los liet dan viel ie gewoon dood, ff stationairsschroef paar slagen naar binnen gedraaid en toen was Aeroxje weer 100% , ey SR-Fanatic nog bedankt!
Gelukkig geen warmloper 8)

Bedankt voor de antw!

Greetzz ®ope

Hehe

Geen dank. Deze dwaas was op de racefiets naar Assen gesjeezd om Michael te helpen. Was toch even 60+ km fietsen 2night:)
Gelukkig doet ie het weer netjes

kutzooi

tis weer zover, ik wilde vanmorgen ff op me scoot rijden
hij startte goed en ik rijd weg na 5 min begint ie vage geluiden te maken en te sputteren ofzo, hij valt gewoon dood.
toen ik de bougie eruit haalde zag ik dat er allemaal dunne olie opzat, toen ff schoongemaakt, scoot starten stationair loopt ie goed maar hij kan geen halfgas/volgas draaien want dan begint ie weer vage geluiden te maken en valt vervolgens gewoon dood :|
SR-Fanatic zei tegen me dat ik ipv 8 nu bougie 7 moet monteren omdat 8 te koud is ofzo, alleen winkels zijn vandaag dicht :(

Ik wacht wel wat er morgen gaat gebeuren met die 7 bougie

Als iemand iets weet ofzo dan hoor ik het graag,

Greetz ®ope

Jeahh Aeroxje rijdt weer!! :):)kheb SR-Fanatic zijn raad maar opgevolgd en er een nieuw 7 bougietje ingedaan, en kheb luchtfilter ff nagekeken en wat bleek? er ontsnapte lucht uit dat buisje die van luchtfilter naar carb gaat omdat die scheef zat! eigen fout maarja hij rijdt weer 8)

Greetzz king ®ope :W

Jeahh Aeroxje rijdt weer!! :):)kheb SR-Fanatic zijn raad maar opgevolgd en er een nieuw 7 bougietje ingedaan, en kheb luchtfilter ff nagekeken en wat bleek? er ontsnapte lucht uit dat buisje die van luchtfilter naar carb gaat omdat die scheef zat! eigen fout maarja hij rijdt weer 8)

Greetzz king ®ope :W

king rope pffffff kan niet eens een scooter fixen :r

Back