fockedeykevin
Well-Known Member
Hallo allen.
Ik ben m'n aerox aan het afstellen ..
Maar nu,
Er zit een nieuwe carb,spruitstuk,pakkingen,cilinderpakkingen op.
Ik ben dus aan het klooien met m'n carburateur.
Ik heb de luchtschroef op 1.5slagen staan,gasnaald op de laagste stand & sproeier 80 en de bougie ziet koffiebruin--->dus dat zit goed.
Maar hij rijd barslecht!
Als ik vanuit stilstand volgas geef dan stottert die ietsje en houd die in voor een seconde.Daarna knalt die door.
Als ik op topsnelheid rij en dan 5seconde geen gas meer geef,en daarna terug volgas dan houd die weer in en pruttelt die zowat.
OOK reageert die totaal NIET op de luchtschroef,die rijd gewoon als de lucht volledig dicht is gedraaid.
Dat wijst op valse lucht!
Ik heb overal,maar echt overal deo op gespoten en nergens reageert die op qua toerental verhoging of iets dergelijke.
Ik laat die dus stationair draaien en heb eens voor de gein m'n luchtfilter(origineel) dicht gehouden en die viel dus wel gewoon stil.
SETUP:
DR70cc RPM
gianelli shot
21mm dell'orto
P1 krukas
malossi multivar
stage 6 koppeling
standaard ontsteking.
ROLLEN: 4.5gr
DRUKVEER: malossi geel
TREKVEREN: stage 6 oranje op de strakste stand
SPROEIER: 80
Ik snap hier totaal niks meer van en hoop op wat steun van jullie,
Alvast bedankt.
Ik ben m'n aerox aan het afstellen ..
Maar nu,
Er zit een nieuwe carb,spruitstuk,pakkingen,cilinderpakkingen op.
Ik ben dus aan het klooien met m'n carburateur.
Ik heb de luchtschroef op 1.5slagen staan,gasnaald op de laagste stand & sproeier 80 en de bougie ziet koffiebruin--->dus dat zit goed.
Maar hij rijd barslecht!
Als ik vanuit stilstand volgas geef dan stottert die ietsje en houd die in voor een seconde.Daarna knalt die door.
Als ik op topsnelheid rij en dan 5seconde geen gas meer geef,en daarna terug volgas dan houd die weer in en pruttelt die zowat.
OOK reageert die totaal NIET op de luchtschroef,die rijd gewoon als de lucht volledig dicht is gedraaid.
Dat wijst op valse lucht!
Ik heb overal,maar echt overal deo op gespoten en nergens reageert die op qua toerental verhoging of iets dergelijke.
Ik laat die dus stationair draaien en heb eens voor de gein m'n luchtfilter(origineel) dicht gehouden en die viel dus wel gewoon stil.
SETUP:
DR70cc RPM
gianelli shot
21mm dell'orto
P1 krukas
malossi multivar
stage 6 koppeling
standaard ontsteking.
ROLLEN: 4.5gr
DRUKVEER: malossi geel
TREKVEREN: stage 6 oranje op de strakste stand
SPROEIER: 80
Ik snap hier totaal niks meer van en hoop op wat steun van jullie,
Alvast bedankt.