Ga het blok niet zandstralen. Nog wel iets opfrissen.Ga je het blok nog opfrissen?
Mooi wigje enzo.
Gewoon alle vette koek eraf zodat het vers en netjes oogtGa het blok niet zandstralen. Nog wel iets opfrissen.
Vandaag 28pwk polini binnen
Ja zou kunnen. Maar dan heb je ook nog het stuk standaard subframe wat er nog bij komt en dat gaat niet passen. Moet dan een omgelast subframe hebben.Zou eerder kijken of het spruitstuk rubber niet 1cm langer kan. Dan ben je er waarschijnlijk ook wel.
Jupp ben overal aan het zoeken.Stage6 subframe op de kop tikken.
Mooi lekker bezig zo te zien. Ik heb nog wel wat hier en daar liggen. Niet de echt spannende zooi. Houd ik ook graag wat voor me eigen maar als je wat zoekt gewoon appen k heb wel hier en daar wat liggen.Zoals eerder vermeld : voor ander Subframe : FF aan @Diether van essen vragen , oa voor meerder Minarelli onderdelen .
Js kan me nog appen heView attachment 75192
Stage6 filter binnen gekomen. Cilinder komt deze week binnen. Dan alleen nog opzoek naar een omgelast subframe en een Yasuni c21
Joo. Goed bezig maar haal je middenbok er maar af wsnt die moet er af met een fikse uitlaat.View attachment 75335
Cilinder is binnen.
Ook stage6 subframe zit al op het frame. Nog even nieuwe lagers erop het frame maken en een uitlaat toveren. Dan kan alles weer terug
Was ik inderdaad van plan. Heb al een paddockstand besteld van stage6. En als het frame is gemaakt (zij standaard) dan kan die weer staan op de zijstandaard dat ding staat zo scheef als ik weet niet wat. Als ik m op de zij standaard zet dan leunt die op het blok hahaJoo. Goed bezig maar haal je middenbok er maar af wsnt die moet er af met een fikse uitlaat.