Aerox project

Jonas2000

Member
Beste mensen
Ik heb bezig met een aerox project deze stond 5maande stil nu wil ik die weer proberen te starten maar hij start niet ik heb alles al bijna gechekt piston cilinderkop bougie nu als ik kick komt er niet veel benzine uit de benzineslangnu er is ook geen gaskabel aangesloten ik denk als ik de gaskabel aansluit dat ik deze wel gestart krijg met gas te krijgen hebben jullie nog tips voor te starten
 
Advertisement - register to remove this

Heb je een vacuum? Zoja check die eerst, benzinefilter verstopt?
Heb je de oude benzine uit de tank gehaald en nieuwe erin gedaan? Benzineslangen die verstopt zitten?

Kijk hier eerst even naar
 
Heb je een vacuum? Zoja check die eerst, benzinefilter verstopt?
Heb je de oude benzine uit de tank gehaald en nieuwe erin gedaan? Benzineslangen die verstopt zitten?

Kijk hier eerst even naar
Ik heb een vacuum inderdaad.
Hoe kan ik zien als de benzine slang verstopt zit? Maar ik weet ook niet goed waar wat moet opde carbu hier onder een foto.20210119_161709.jpg
 
Je scooter gaat zo nooit starten als de gasschuif er niet inzit.

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat dit een geschikt project voor je is. Als je niet weet hoe je moet checken of je slangetje verstopt zit zou ik zeggen lees dit hele forum is door om wat kennis op te doen.

Als je een probleem hebt of iets wilt weten gebruik eerst de search of google. 9 van de 10 keer vind je echt wel een hoop dingen die je kunnen helpen.
 
Je scooter gaat zo nooit starten als de gasschuif er niet inzit.

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat dit een geschikt project voor je is. Als je niet weet hoe je moet checken of je slangetje verstopt zit zou ik zeggen lees dit hele forum is door om wat kennis op te doen.

Als je een probleem hebt of iets wilt weten gebruik eerst de search of google. 9 van de 10 keer vind je echt wel een hoop dingen die je kunnen helpen.
Denkje dat ie zou moeten starten als ik de gasbabel aansluit? Mvg
 
Back
Top