Aerox Project Nieuwe EVO 70 cc

*SilverAeroX*

Well-Known Member
Heey
Ik ben stephan, ben 18 jr.
Ik heb altijd al een sprint scooter gewild en eindelijk heb ik mijn ouders zover gekrege :p.
Ik ben al 1 jaar non stop bezig met het helpen van andermans scooters en nu wil ik
voor mijn eigen scooter verder gaan.
Ik had eerst een redelijk snelle setup maar niet snel genoeg dus nu wil ik extreem snel.

Ik heb een yamaha aerox, het was oorspronkelijk een aerox R maar ik heb hem helemaal veranderd.
Ik heb men blok laten parelen en max tunen en bewerken voor de nieuwe EVO.
Mijn planne zijn dat ik veel ga sprinten en hopelijk hoog eindig bij sprint competities.
Ik wil een goede snelle setup bij de nieuwe polini EVO cilinder en ik wil alles optimaal getuned hebben
zodat ik dadelijk hopelijk over de 21pk heb. Ik laat het tunen en bewerken allemaal aan Twins over.


Cilinder - Polini EVO (nieuwste met boost poorten)
Krukas - Polini EVO
Koppeling - Mallossi Delta Clutch
Carters - Optimaal tuned Voor EVO door twins
Koppelingshuis - Mallosi wingbell
Lagers - SKF C4

Meer heb ik nog niet want ik heb gistere men blok trug gekregen dus nu ga ik um weer
langsaam opbouwen. meer info volgt.

31912083358.jpg


31912110784.jpg


31912115880.jpg


31912163132.jpg


Mijn setup word:

cilinder - Polini EVO optimaal getuned
uitlaat - yasuni c30
rotor - pvl digitaal rotor
caberatuer - 28 keihin met kelk getuned
luchtfilter - twin air
vario - Polini evo ( nieuwe met runner rolletjes)
9ter poulies - mhr overange
koppeling - deltha clutch
koppelingshuis - mallosi wingbel
membraam - polini evo
kiesler wigje
hebo spruitstuk
Polini evo krukas met skf c4 lagers
vertanding weet ik nog niet

Ik hoop hiermee over de 21 pk te halen. Als de cilinder egt 1 pk meer heeft origineel dan de vorige evo dan hoop ik over de 22 te halen

Het uiterlijk

Ik heb de 8ter kappen aanmekaar gemaakt voor een gat in men lamp gemaakt en bij mijn underseat alle gaten dichtgemaakt. Ik heb de gril ook weggehaalt en er een runner radiatuer in gemaakt, met het twins teken erop gespoten.
ik heb ook een M stuur de eerste aerox ooit en zo te lezen komen er meer . Er is een deel weg gezaagt uit men onderkap zodat ie op een kratje bier kan staan er komt zoon crossmotor ding daarvoor.
Hij is voor ook verlaagt ik denk ongeveer zoon 10 cm.

Als ik nieuwe dingen heb zet ik het hier op...

Als jullie nog iets willen weten kunnen jullie het hier vragen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Scooter is optisch al dik in orde. Mss kan je wat meer info. geven over je setup denkend aan uitlaat carb enzo.

Maar om te zien al zeker een dikke scooter
 
vind em echt vet. had niet gedacht dat een m stuurtje zo mooi zou staan op een aerox. Ik mis alleen nog een deel van je setup :) kzal em eens in de gaten.
 
Vind hem er ook erg netjes uitzien! :W.. Strak en clean! Vind em zelfs die originele stickers niet mis staan. Wat meer info zou idd leuk zijn.

iig succes
 
*SilverAeroX* said:
de nieuwe evo vario voor aerox moeten ook runner rolletjes in
dat was bij de oude vario nog niet

Ik heb die nieuwe evo vario ook, en daar zitten toch nog grotere rolletjes in dan van een std runner.
nja maakt ook nix, deze blijf ik wel volgen:D
 
Back
Top