Oké, vadaag was de grote dag dat ik mijn nieuwe Leovince uitlaat onder mijn Aerox wilde plaatsen.
Ik had op mijn werk al diverse keren de tapeindjes en moeren schoongeborsteld en in de Wd40 gezet. Helaas draaide ik beide moertjes dol en heb ik de tapeindjes afgezaagd net onder de moertjes in de hoop dat als de spanning van de flens was, ik de tapeindjes uit de cilinder kon draaien. De uitlaat is los maar de tapeindjes zitten muurvast in de cilinder. Ik heb alle mogelijke (grip)tangen geprobeerd maar ik krijg er geen beweging in. Ik ben bang dat ik de cilinder moet verwijderen om goed toegang tot de tapeindjes te krijgen en ze eventueel uit te boren... Heeft iemand nog een goede tip?
Tijdens het verwijderen van de standaard uitlaat zat er nog een module aan vast met 2 slangen. Heeft dit te maken met de elektrische choke? En zo ja, hoe moet ik hiermee omgaan met de Leovince?
Ik dacht dat ik een scooter had gekocht waar weinig aan gerommeld was maar als ik zie hoe de uitlaat vastzat, heb ik twijfels aan de skills van de vorige eigenaar...
Ik had op mijn werk al diverse keren de tapeindjes en moeren schoongeborsteld en in de Wd40 gezet. Helaas draaide ik beide moertjes dol en heb ik de tapeindjes afgezaagd net onder de moertjes in de hoop dat als de spanning van de flens was, ik de tapeindjes uit de cilinder kon draaien. De uitlaat is los maar de tapeindjes zitten muurvast in de cilinder. Ik heb alle mogelijke (grip)tangen geprobeerd maar ik krijg er geen beweging in. Ik ben bang dat ik de cilinder moet verwijderen om goed toegang tot de tapeindjes te krijgen en ze eventueel uit te boren... Heeft iemand nog een goede tip?
Tijdens het verwijderen van de standaard uitlaat zat er nog een module aan vast met 2 slangen. Heeft dit te maken met de elektrische choke? En zo ja, hoe moet ik hiermee omgaan met de Leovince?
Ik dacht dat ik een scooter had gekocht waar weinig aan gerommeld was maar als ik zie hoe de uitlaat vastzat, heb ik twijfels aan de skills van de vorige eigenaar...