Heb je de lampjes van de knipperlichten gecontroleerd? Het zou idd het relais kunnen zijn, maar lampjes controleren kost niks
Let ook even op of de lampjes de contacten goed raken (Bij het achterlicht is het een klote klus omdat je dan de kappen eraf moet halen en 2 of 3 schroeven/moeren los moet draaien).
Eventueel zou je de contacten en de lampjes (tin op de achterkant van het lampje) licht op kunnen schuren, soms is het tin op het lampje half weggesleten doordat het contact er niet strak tegenaan heeft gezeten (Opschuren en een nieuw kloddertje tin erop, of gewoon een nieuw lampje kopen).
Dat de claxon het doet wil niet zeggen dat de accu nog genoeg capaciteit heeft om elektrisch te starten, maar zoals Elixz al zei: hoor je wel een zachte klik als je elektrisch wilt starten?
Dat je elektrisch kunt starten zonder de rem in te houden ligt waarschijnlijk aan een schakelaartje op de remhendels, misschien moet je ze iets verder indraaien, of het pinnetje is afgebroken/afgesleten of de remhendel gaat niet ver genoeg terug uit zichzelf.
Bijna ieder probleem heb ik pas nog verholpen bij een Aerox van een kennis, alleen het probleem van de startmotor moet ik nog verhelpen (Als ik de starterkrans iets verdraai dan start hij wel, maar volgens mij is het de startmotor zelf die niet soepel draait).