hoijooo
Well-Known Member
heey,
sinds gister doet mijn electrische start het niet meer. Hij reageert gewoon helemaal niet...
een aantal van mij electra problemen:
- linker knipperlicht doet het maar knippert niet (blijft gewoon aanstaan)
- rechter knipperlicht doet het niet
- electrische start is nu ineens kapot
- remlicht doet het niet (al echt heel lang niet)
ik kon ook altijd electrisch starten, zonder mijn rem in te houden. Dus daar zat al iets niet goed, maar had geen zin/tijd/kennis om het te maken.
+ toen mijn electrische start het nog deed, zeiden mensen (en hoorde het zelf ook) dat hij een raar knagent geluid maakt zodra ik hem probeer te starten. Zoiets van kggggggggggggggggggg en dan springt die aanx|
het gaat overigens over een yamaha aerox. Ik ben ervaren in het motorische deel, maar in electra ben ik feitelijk een beginner8P
ik heb al gecheckt op:
- zekering is niet gesprongen
- accu is nog goed, me claxon werkt perfect zonder dat me scooter aan staat.
heeft iemand een idee van mijn problems?
mvg
sinds gister doet mijn electrische start het niet meer. Hij reageert gewoon helemaal niet...
een aantal van mij electra problemen:
- linker knipperlicht doet het maar knippert niet (blijft gewoon aanstaan)
- rechter knipperlicht doet het niet
- electrische start is nu ineens kapot
- remlicht doet het niet (al echt heel lang niet)
ik kon ook altijd electrisch starten, zonder mijn rem in te houden. Dus daar zat al iets niet goed, maar had geen zin/tijd/kennis om het te maken.
+ toen mijn electrische start het nog deed, zeiden mensen (en hoorde het zelf ook) dat hij een raar knagent geluid maakt zodra ik hem probeer te starten. Zoiets van kggggggggggggggggggg en dan springt die aanx|
het gaat overigens over een yamaha aerox. Ik ben ervaren in het motorische deel, maar in electra ben ik feitelijk een beginner8P
ik heb al gecheckt op:
- zekering is niet gesprongen
- accu is nog goed, me claxon werkt perfect zonder dat me scooter aan staat.
heeft iemand een idee van mijn problems?
mvg
Last edited: