S speedy_ke Well-Known Member 1 October 2009 #1 kan iemand mij zeggen wat de watt's zijn van de orginele lampen van een aerox koplamp tis omdak nieve koplampen wil kopen met spots en dak dan et hoogste watt lapen kan in zetten
kan iemand mij zeggen wat de watt's zijn van de orginele lampen van een aerox koplamp tis omdak nieve koplampen wil kopen met spots en dak dan et hoogste watt lapen kan in zetten
Vinnie Well-Known Member 1 October 2009 #2 draai anders gewoon een lamp uit je scooter..dan kun je het toch ook gewoon zien?
S speedy_ke Well-Known Member 1 October 2009 #3 Vinnie said: draai anders gewoon een lamp uit je scooter..dan kun je het toch ook gewoon zien? Click to expand... dan moek da nog losmaken
Vinnie said: draai anders gewoon een lamp uit je scooter..dan kun je het toch ook gewoon zien? Click to expand... dan moek da nog losmaken
speedyfight 1 Well-Known Member 1 October 2009 #7 @speedy_ke, tik eens abn zo dat iedereen het kan lezen.
spNk Livin' Loud 2 October 2009 #8 speedy_ke said: dan moek da nog losmaken Click to expand... Mijn 3liter V6 is ook stuk, kan je me ook even vertellen wat er stuk is? Anders moet ik hem los maken.... :|
speedy_ke said: dan moek da nog losmaken Click to expand... Mijn 3liter V6 is ook stuk, kan je me ook even vertellen wat er stuk is? Anders moet ik hem los maken.... :|