Aerox opvoeren

Status
Not open for further replies.

Maaskantje

New Member
Ik had een vraag ik heb een aerox 70cc met een yazuni R uitlaat en 17.5mm cabriateur maar hij gaat 86 maar zou hem iets sneller willen laten lopen er zit ook een malossi kopeling en vario in en een vervroegings spie maar zou de scooter rond de honderd willen laten lopen wie kan mij helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Heb je nou 2 accounts aangemaakt?

Ik zie dat je de vraag in je topic precies 1 op 1 hebt gecopieerd onder een andere naam.

Als het beantwoorden niet snel genoeg gaat ga dan eerst maar eens het forum onderzoeken.

Zeker wat betrefd aerox! Op deze manier weet men niet in welke van jou twee topics ze moeten antwoorden.
 
Wanneer je dus meer uitlegd over je setup en wat je allemaal gedaan hebt, km-stand, bouwjaar etc

En het is inderdaad vreemd dat er 2 accounts zijn met dezelfde vraag.
 
Ja ik heb 5gram rollen en een yasuni r uitlaat met een mallosie vario, koppeling en en lucht filter en membraan en dr cilinder 70cc km stand is onbekend maar niet meer als 1000 km op die cilinder het is een 17.5 cabrateur met een 96 sproeier en race krukass en originele ontsteking + vervroegings spie dus hopelijk kunnen jullie mij helpen
 
Het is volgens de forum regels verboden om een dubbel account te hebben.. Bij deze ben je je nieuwe account kwijt.
Als dit de volgende keer weer voorkomt, dan worden er verdere stappen ondernomen en kan je het gebruik van het forum wel helemaal vergeten.
Laat dit een waarschuwing zijn.
 
Beste maaskantje, je hebt een bericht van mij. Ik sluit dit onderwerp en je mag het nog een keer opnieuw proberen. Als mensen niet reageren op je vraag kan je geen antwoord eisen, en continu reageren dat je geen antwoord krijgt helpt ook niet.

Als je een vraag hebt, besef dan dat we geen helpdesk zijn. We waarderen het als we zien dat mensen zelf al onderzoek doen en laten zien wat ze hebben geprobeerd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top