aerox opvoeren

iiiexploit

New Member
Ik heb een aerox 2t rossi gekocht uit 2010. Hoe kan ik hem het makkelijkst opvoeren naar 100 km/u?
Ik wil graag de orginele uitlaat erop houden omdat ik het geluid mooier vind. Hoe kan Ik hem het goedkoopst naar 100 opvoeren zonder de cilinder te vervangen?
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon van een berg afduwen en dan wel eerst je beide remmen verwijderen.. Denk dat hij de 100km/u met gemak haald.. Alleen nog een beetje extra gas geven om de 110km/u aan te tikken..
 
Ik heb een aerox 2t rossi gekocht uit 2010. Hoe kan ik hem het makkelijkst opvoeren naar 100 km/u?
Ik wil graag de orginele uitlaat erop houden omdat ik het geluid mooier vind. Hoe kan Ik hem het goedkoopst naar 100 opvoeren zonder de cilinder te vervangen?


Wat jij wil op jou manier gaat niet lukken .
 
... Misschien is een ontgrensde Sitoplus uitlaat wat voor je ..... ziet er standaard uit .. stil ... en toch een redelijk snelle uitlaat met de Prop er uit.
Verder is een goede afstelling belangrijk voor de prestatie`s.
 
Als je de 90 wil halen heb je al een andere cilinder nodig.. De originele cilinder gaat dat niet halen met een sit0 plus.. Dan heb je op ze minst een terugloper nodig om het wel te halen.


Snap alleen niet waarom je zo gefocus bent om 90 / 100km/u te willen halen met een bromscooter die voor een andere doel gemaakt is..

Zet gewoon die sito plus eronder en hou de setup gewoon zo zoals je die al hebt..

Anders maar beter een rijbewijs A of B gaan halen...
 
Wel als je er een DR70 eronder zet.


Sito plus of Leo vince touring.. Heb ze beide gehad.. Beide zitten in hetzelfde categorie.. Zit weinig verschil tussen..

De touring doet het alleen goed op 50cc.. Het is helemaal geen 70cc uitlaat..


De leovince sp3 is beter op minarelli...
 
Back
Top