aerox optrekken? doet raar?

luda490

Well-Known Member
hallo luitjes ik heb een vraag?
ik heb een standaart uitlaat op mijn aerox en heb de prop er uit gehaald. heb de varioring er ook uitgahaald. sproeiermaat is 70.
Als ik mijn scooter start trek hij gewoon goed op maar als ik dan moet afremmen voor bijv stoplicht, en dan weer wil op trekken heeft hij bijna geen kracht en komt heel langzaam vooruit(laag geluid uit uitlaat). als ik dan evn door rij gaat hij opeens met een vette boost vooruit heel raar;(
nu heb ik lucht gleuf bij carburateur dicht gedraait en anderhalf slag weer open gedraait. hij trek wel iets beter maar moest starten met choke, toch kwam ik weer op zelfde probleem.
weet iemand mischien waar het aan ligt? anderre rolletjes? sproeier? trek veertjes? alstublieft help*D

groeten aerox rijder:winner:
 
Advertisement - register to remove this

oke waar zit dat ding:p en hoe haal ik hem er af en zet die andere er op? en als ik die vervang hoef ik dan veder niks te vervangen? ik ga morgen naar scooter winkel dus als jij weet wat ik nodig hebbben zou tof zijn:D mijn rollen zijn oranje en zijn helemaal zwart dus denk dat ze versleten zij:p

thanks
 
hmm ok
duidelijk nog niet veel verstand van scooters :)
heb je geen vriend ofzo die er iets meer verstand van heeft?
zodat je die kan laten kiijken zodat je niet onnodige dingen aangesmeerd krijgt bij de dealer :)
 
ik breng niet mijn scooter weg ik haal wat onderdellen op snelheids kabel enzo. dus vroeg mij wat voor 1 ik moest kopen. hoe duur is dat eigenlijk? maar die druk veer zit bij de koppeling toch?
nouja hoop dat je kan helpen. maar heb ik lichtere of zwaardere rolletjes nodig?
 
daarom zeg ik .. laat er iemand naar kijke die er verstand van heeft :)
aangezien wij vanaf hier niet kunnen zien,hore of ruike wat voor afstelling je nodig heb.. omdat elke scooter anders is en er alleen beetje richtlijnen zijn :)
 
Back
Top