aerox of Area blok? dingen waar ik op moet letten met afstellen?

niels904

Well-Known Member
hallo,

ik heb laatst een LC DD mina hor gekocht om een straat setupje te creéren, nu zit alles er onder en wil ik m starte, maar als hij loopt dan kan je wel merken dat hij niet goed is afgesteld, maar als ik dat gas geef, en meer toeren maakt, komt er kapot veel rook uit de uitlaat en in die rook zit gewoon onverbrande brandstof want er ontstaan gewoon van die olie kringen op de grond, (in een plas met water). en komt ook niet vooruit. dus ik al een kleinere sproeier er in maar heeft geen zin, het gaat om een Dellorto 17,5 elec choke en op dit moment sproeier 84 er in... zelf dacht ik dat het temaken had met valse lucht of vacuum.

nou had ik nog iets vaags ondekt, wat er mischien mee te maken kan hebben, het gaat om een een slangetje wat uit mn carter komt recht onder mn startmotor, ik heb dit nog nooit eerder bij een aerox gezien en vraag me dus ook af wat dit is. heb ook even een foto gemaakt.

heeft er iemand tips voor mn afstelling en wat moet ik met dat slangetje? en wat moet ik met mn vacuum op mn Carb?
attachment.php
 
Advertisement - register to remove this

als je een foto'tje maakt zou het wel handig zijn die erbij te zette ;)

En heb je misschien ergenslekkage of iets dergelijks?

En misschien nog wat probere af te stellen ;)
 
als je een foto'tje maakt zou het wel handig zijn die erbij te zette ;)

En heb je misschien ergenslekkage of iets dergelijks?

En misschien nog wat probere af te stellen ;)


we hebben veel geprobeerd, maar loopt erg vaag, dus begon te twijfelen over dat slangetje, nou weet ik wel dat die gewoon voor je vacuum is maar ik heb een benzine kraan dus niet nodig, en die van mn carb is ook afgesloten.

en er staat een foto bij...
 
Slangetje is misschien voor naar de uitlaat, zodat de uitlaat heter word en de kat. beter werkt. Milieu-eisen :)
Maar voor de zekerheid, fotootje is handig.
 
Als je een Area blok heb, dan zit de vacuum aansluiting (voor je benzine pomp) vlakbij je startmotor. Aerox blok heeft dit. Kijk daar ook eens na hoe je dit heb aangesloten.
 
kunnen jullie die foto dan niet zien.. hmmm,


ik denk dat het voor mn benzine is idd, maar omdat ik een kraantje heb kan ik deze toch gewon afsluiten en dan de carb vacuum ook afsluiten, dat heb ik namelijk gedaan, maar vind evengoed raar rijden, met spoeier 84 in een 17,5 met airsal t6.....
 
oke, heb ik dus gedaan, hij krijgt ook gewoon benzine, dat is het probleem niet, maar wat ik wel erg vreemd vind is dat als er een sproeier 84 in mijn dell 17,5 zit, er gigantisch veel rook uit komt, en niet vooruit komt. heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals luchtfilter er af en luchtschroef ed.

weet iemand hoe dit komt? zit btw nu rollen van 3.7 gram in en een gele drukveer, cillinder is een Airsal 70cc 6T.
 
Back
Top