aerox nitro naked !

scooterboy1

Well-Known Member
hallo,allemaal !

ik heb een probleem met mijn aerox nitro naked. alles is origineel buiten een nieuwe tnt voor licht , en een ring die uitgehaalt is geweest want de scooter loopt 65/70 KM .

mijn probleem is :

mijn scooter stottert tot de 25 KM , daarna trekt hij lekker door tot top snelheid . maar dat doet hij alleen als hij koud is , dat stotteren tot 25KM
als hij warm gelopen is werkt hij perfect !! zou iemand weten hoe het komt ? laat iets weten bedankt !!!!!!!

vandaag :

vandaag had hij het wel een beetje langer dat stotteren maar dat zal wel door het weer komen zeker -2 graden .
 
Advertisement - register to remove this

jaah, mooi dus niet, stationair lopen is slecht(er) voor een scooter... halfgas rijden in het begin is ook toch niet zo'n ramp?

dit is normaal verder hoor, heb dr zelf ook een beetje last van.
 
gewoon volgas wegrijden is geen probleem , dat kan gewoon mits de scooter een thermostaat heeft en in dit geval ook nog een electrische choke.

de electrische choke is idd degene die zorgt dat ie heel even iets stotterd , wat alleen maar goed is , en 100 meter verder is het over ..

warmdraaien krijg je meestal alleen maar problemen meer , tenzij het een redelijke setup is en dan nog zou ik m rijdend wardraaien/rijden.
 
oke bedankt voor u antwoorden !! !!

ik heb nog een vraagje :

onder aan je scooter hangt toch een blok waar je riem in zit , ik wil deze op blinken de blok is een origineel staat . dus er zit nog een zwarte verf laag op . hoe kan ik dit het best doen ? mijn vader zegt dat hij een bijtmiddel gaat halen staalwol en schuurpapier , is dit de beste manier ?

laat iets weten alvast bedankt !!!
 
Het kan daar wel mee idd, je kan hem ook laten stralen, maar dat is een stukkie duurder en veel meer werk. Het ligt er maar net aan welk resultaat je wil halen, wil je het echt gepolijst hebben ben je wel even bezig, wil je gewoon de verf eraf hebben is dat zo gebeurt.
 
Back
Top