Aerox nieuwe cillinder probleem

Robi123

New Member
Ik heb laatste een nieuwe cillinder besteld hiervoor werkte de scooter gwn goed maar sins ik de stage6 racing mk2 hebt gemonteert begon deze te ploffen uit de uitlaat en te haperen en stotter en ik kan maxx tot 25kmh rijden heeft geen iemand enig idee wat het is of die het probleem al voor heeft gehad ? Hier nog een video hoe doe doet
Setup van de aerox:
Stage6 racing mk2 cillinder
19mm carb (105 sproeier)
Malossi multivar
5gr rollen
Stage6 koppeling
Yasuni c16
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

105 is wel erg groot. Probeer eens een kleinere sproeier. Mijn bèta ark had geloof ik rond de 90 met 70cc
Ik denk niet dat het daaraanlicht aangezien hij met de vorige 70cc dr werkte en rijde
Post automatically merged:

Rijd je met standaard luchtfilter?
Rollen kunnen ook wel iets lichter.
Nee het powerfilter maar zal sws de std erop zetten het raren is dat deze ploft en stottert terwijl bij de dr alles werkte
 
Ik denk niet dat het daaraanlicht aangezien hij met de vorige 70cc dr werkte en rijde
Post automatically merged:


Nee het powerfilter maar zal sws de std erop zetten het raren is dat deze ploft en stottert terwijl bij de dr alles werkte
Die mk2 cilinders hebben over het algemeen standaard best een krappe squish, heb je deze opgemeten en fatsoenlijk afgesteld? Het kan goed dat deze te krap is en dat je last hebt van detonatie.
 
Die mk2 cilinders hebben over het algemeen standaard best een krappe squish, heb je deze opgemeten en fatsoenlijk afgesteld? Het kan goed dat deze te krap is en dat je last hebt van detonatie.
Het is opgelost er zat een groter spoeier in 105 op een 19mm carb zit nu een 92 in
 
Back
Top