Aerox needs help!!!!!

Goeiedag,Ik heb een yamaha aerox 2 takt. Ik heb heel kort geleden 70cc erop gezet met een malossi terugloper.
Ik was van sproeier 86 naar 96 gegaan en dat was goed(17,5mm dellorto. Heb de overbrenging zelf afgesteld en was best goed gelukt. Na 1 dag reden geen problemen ben naar kapper etc. Ik ga naar school en opeens merkte ik dat hij waa ging inhouden en wilde stotteren. Maar dacht zal wel komt goed. Dus op de terugweg had ik het nog steeds en werd het als maar erger tot op het punt dat die uitviel. Ik ben naar huis gelopen bougie was beetje nat heb droog gemaakt en hij wilde weer starten. Maar ik geef volgas en stottert vreselijk en valt weer uit. Ik ben toen steeds 4 maten in sproeier omlaag gegaan. Maar bleef stotteren. Opgegeven moment was mijn sproeier kleiner dan mijn sproeier in de std 50cc dus wist al gelijk dat er iets niet goed ging. Vreemd wrm die eerst wel reed en nu niet. Wat kan het zijn. Moet ik een nieuwe cdi bobine bougiekabel + dop en bougie? Bougie zelf was maar 15 km oud? Wat kan het zijn heb dringend hulp nodig!!
 
Advertisement - register to remove this

Hallo mensen ik heb een dr70cc
Met malossi flip terugloop uitlaat.
4 gr rollen
Dmp/ paars trekveren 1500 rmp denn ik(ze lijken heel erg blauw)
Malossi gele trekveer.
Nu merk ik dat ik vanuit stilstand het wel een beetje lang duurt voordat hij hem aangrijpt en als ik dan zegmaar 40 rijd ofso en ik doe gas los en dan weer volgas dan duurt het even voordat hij optoeren komt

Wat is dat probleem?
 
Ik denk niet dat het aan je bougie/bobine ligt want dan zou hij niet meer starten. Ik zou eerder denken aan valse lucht of een lekke pakking aangezien hij eerst goed reed en opeens niet meer. Check je cilinderpakkingen eens en zie je ook nergens benzine lekken of olie? Wat heb je tot nu toe gedaan aan je scooter toen dit gebeurde?
 
Ik denk niet dat het aan je bougie/bobine ligt want dan zou hij niet meer starten. Ik zou eerder denken aan valse lucht of een lekke pakking aangezien hij eerst goed reed en opeens niet meer. Check je cilinderpakkingen eens en zie je ook nergens benzine lekken of olie? Wat heb je tot nu toe gedaan aan je scooter toen dit gebeurde?
Ik had een 70cc erop gezet met een nieuwe voetpakken en nieuwe koppakking alles in dat gedeelte is nieuw. Maar valse lucht zorg niet voor stotteren
 
Oh
Dit heb jij in je verhaal staan: "Ik ben naar huis gelopen bougie was beetje nat heb droog gemaakt en hij wilde weer starten. Maar ik geef volgas en stottert vreselijk en valt weer uit."
oja klopt mijn bougie was nat en hij stottert en als je dan de bougie droog maakt start hij heel moeilijk en valt uit tenzij je volgas geeft dan stottert maar komt niet vanzijn plek alsof hij sommige schokken overstaat waardoor er onverbrande benzine in de cilinder zit en daardoor alles nat wordt
 
Back
Top