R Ruben1234 Well-Known Member 17 November 2011 #1 mensenn ik heb een aerox met motoforce racing 70, 21mm (sproeier 92), yasuni r, malossi vario, polini koppeling. Starten lukt alleen als ik wat gas in het luchtfilter spuit, daarna valt ie na 2sec uit. Wat denken jullie sproeier (veel?)groter?
mensenn ik heb een aerox met motoforce racing 70, 21mm (sproeier 92), yasuni r, malossi vario, polini koppeling. Starten lukt alleen als ik wat gas in het luchtfilter spuit, daarna valt ie na 2sec uit. Wat denken jullie sproeier (veel?)groter?
R Ruben1234 Well-Known Member 17 November 2011 #3 stnd membraam+plaat, standaard filter. Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 17 November 2011 #4 dan zou ik eerst even de platen vervangen , de std platen knappen nogal eens af! heb je de cilinderkop ook laten aanpassen? verder zou ik zeker even groter gaan in sproeier , beter van groot naar klein dan andersom! en aub niks meer erin spuiten , de scooter moet zo starten , anders niet!! Upvote 0 Downvote
dan zou ik eerst even de platen vervangen , de std platen knappen nogal eens af! heb je de cilinderkop ook laten aanpassen? verder zou ik zeker even groter gaan in sproeier , beter van groot naar klein dan andersom! en aub niks meer erin spuiten , de scooter moet zo starten , anders niet!!
G GuyTDi Well-Known Member 18 November 2011 #5 naar wat je beschrijft staat ie idd te arm. Grotere sproeier erin gooien. Probeer ook ff of met de choke open relaas brengt ? Upvote 0 Downvote
naar wat je beschrijft staat ie idd te arm. Grotere sproeier erin gooien. Probeer ook ff of met de choke open relaas brengt ?
R Ruben1234 Well-Known Member 19 November 2011 #6 heb sproeier 100 tm 84 geprobeert. Niks... En me membraamplaten ga ik dan zo maar naar kijken. Upvote 0 Downvote
R Ruben1234 Well-Known Member 19 November 2011 #7 cilinder is trouwens niet getuned ofzo Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 19 November 2011 #9 dat zou niet zoveel moeten uitmaken , behalve dat de veerslot dan door de uitlaatpoort loopt Upvote 0 Downvote