Aerox met Yasuni Z

Nismo

Well-Known Member
Heey allemaal,
Binnenkort krijg ik mijn Yasuni Z uitlaat.
Nu bezit ik nog een simpele sito plus uitlaat waarvan de prop er uit is.
Ook is de varioring eruit, hij heeft wel een superdip momenteel. Maar daar gaat het niet om. Als ik straks die Yasuni er onder leg, wat is dan het beste om te gebruiken zodat hij lekker soepel loopt? Rolletjes/Sproeier. Verder heb ik alles standaard.

Hartelijk dank. ;)
 
Advertisement - register to remove this

Uitlaat eronder gooien en kijken wat die doet. Dan pas kan je gaan afstellen. Yazuni Z is volges mij weinig anders dan een sito+ qua prestaties dus net iets lichter in rollen moet volstaan. Als je nu een "superdip" hebt zal je dat sowieso moeten

Ohja een Z is wel een plizievanger zon origneel uitlaatje willen ze nog wel eens door laten rijden (hier tenminste wel), maar een terugloper gaat gelijk op de bank
 
Last edited:
Heey allemaal,
Binnenkort krijg ik mijn Yasuni Z uitlaat.
Nu bezit ik nog een simpele sito plus uitlaat waarvan de prop er uit is.
Ook is de varioring eruit, hij heeft wel een superdip momenteel. Maar daar gaat het niet om. Als ik straks die Yasuni er onder leg, wat is dan het beste om te gebruiken zodat hij lekker soepel loopt? Rolletjes/Sproeier. Verder heb ik alles standaard.

Hartelijk dank. ;)

die Z gaat echt niet zo super beter als je sito lopen, dus denk dat je hier eens mis koop begaan bent...

mja om toch je vraag te beantworden, dat is afstellen ( proberen)
 
Heb de Yasuni Z geannuleerd, easyparts doet er veels te lang over om hem te leveren. Hij staat nu zelfs in back-order. Heb hier al P1 vario, hebo koppeling met blauwe trekveren, sproeiers etc. liggen. Ik ben dan toch van plan om ergens anders een R'etje te gaan halen. Welke sproeiers + rolletjes moet ik dan gebruiken? Heb nu 4,8 liggen hier en sproeiers t/m maat 80.
 
nogmaals heet dat afstellen.
ieder scooter is anders en het is niet echt te zeggen waar je moet gaan zitten met alles.

je kunt ook voor een shot gaan ook een leuk pijpje en is ook minder prijzig :)

laters
 
@hondax8rs: dat begrijp ik ook wel, ik vraag gewoon of ik er al ver ben met deze spulletjes, en daar kunnen heel veel mensen dus wel op antwoorden met mijn setup.
 
Back
Top