Aerox maakt vreemd geluid.

diether

Well-Known Member
Hallo.

Ik ben behoorlijk ten einde raad. Mijn aerox maakt dus als je rijd een vreemd geluid een beetje zoals een auto wanneer de distributie riem versleten is schurend metaal op metaal achtig zo daar tussen in ergens.

En ik kan nergens slijtsporen zien.

en just to be sure heb ik al de hele overbrenging ( vario, v-snaar, koppeling, poulies ) vervangen, maar dit helpt dus niets.

Ik had hem al eens binnen gebracht om de lagers van de vertanding te vervangen.

verder rijd hij goed ong 75.

setup origineel op een technigas uitlaat na.

wat kan dit zijn???

( ps, het klinkt Niet als versleten lagers )
 
Advertisement - register to remove this

Hallo.

Ik ben behoorlijk ten einde raad. Mijn aerox maakt dus als je rijd een vreemd geluid een beetje zoals een auto wanneer de distributie riem versleten is schurend metaal op metaal achtig zo daar tussen in ergens.

En ik kan nergens slijtsporen zien.

en just to be sure heb ik al de hele overbrenging ( vario, v-snaar, koppeling, poulies ) vervangen, maar dit helpt dus niets.

Ik had hem al eens binnen gebracht om de lagers van de vertanding te vervangen.

verder rijd hij goed ong 75.

setup origineel op een technigas uitlaat na.

wat kan dit zijn???

( ps, het klinkt Niet als versleten lagers )


bij mij trilt er ook zoiets, maar kan het niet je kickstartrondsel zijn?
als ik gad geef krijg ik een soort elektrische tandenborstel trilling door mn blok heen, en een collega van mij zei dat het best mn rondsel kan zijn geweest die dat veroorzaakte

gr ward
 
dat soort geluidjes is meestal wat in de carter.... kan zijn dat je kickstarter tandwiel wat gaar is en niet meer goed vast zit in je carter deksel heeft mijn runner ook last van.
 
Back
Top