Aerox maakt veel lawaai en hoge toeren

Pinkroxy

New Member
Haii heb letterlijk sinds vandaag n nieuwe aerox 70cc gekocht alleen hij maakt echt zo veel lawaai hij blaast echt als een malle lek is de uitlaat niet er zit een giannelli terugloop op ik heb ook het idee dat hij veel toeren maakt alleen kan dat niet zien omdat de toerenteller dus kapot is hij maakt ook eerst veel toeren en dan pas trekt hij op ik weet niet wat er aan gedaan is neem aan dat de demper eruit is ik ga morgen even de pakking checken en vervangen alleen ben bang dat het niks gaat helpen ik val veelste veel op zo is n mooi geluid maarja heeft iemand enig idee wat ik kan doen en hoe ik erachter kom dat hij veel toeren maakt ?
Help a girl out dankjewel alvast
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Haii heb letterlijk sinds vandaag n nieuwe aerox 70cc gekocht alleen hij maakt echt zo veel lawaai hij blaast echt als een malle lek is de uitlaat niet er zit een giannelli terugloop op ik heb ook het idee dat hij veel toeren maakt alleen kan dat niet zien omdat de toerenteller dus kapot is ik weet niet wat er aan gedaan is neem aan dat de demper eruit is ik ga morgen even de pakking checken en vervangen alleen ben bang dat het niks gaat helpen heeft iemand enig idee wat ik kan doen en hoe ik erachter kom dat hij veel toeren maakt ?
Help a girl out dankjewel alvast
Dat doen aeroxjes toch altijd? stuur anders even een filmpje van t geluid
 
Je zou een video hier kunnen plaatsen van je probleem. Dan kunnen we je beter helpen.
Jaa hij ligt nou helemaal uit elkaar moet wat nieuwe dingen bestellen zodra hij weer rijd zal ik een video plaatsen
Post automatically merged:

als dat apparaat ook in 1 lijn doortrekt zoals je eerste post....dus zonder hik-ups en stops... dan zeg ik niks aan doen!
Hij maakt eerst veel toeren en dan rijd hij pas hij trekt dan snel op tot de 40 en daarna gaat ie weer langzaam..
Post automatically merged:

Kijk eerst eens wat er allemaal aan onderdelen op zit. Hoe zwaar zijn de rollen bijvoorbeeld?
Jaa heb m nou open gehaald alleen moet z’n blokkeersleutel fixe want anders ben ik bang da ik m sloop maar zitte wel lichte rollen in denk ik hij trekt wel als n malle tot de 40 dus idk
Post automatically merged:

Dat doen aeroxjes toch altijd? stuur anders even een filmpje van t geluid
Jaa hij ligt nu helemaal open as ie weer rijd zal ik n video plaatsen mijn vriend heeft ook n aerox alleen die maakt nie z’n lawaai hij heeft ook 70 eronder liggen
 
Dus je gaat onderdelen bestellen voor je het huidige probleem hebt gevonden?

En de ene 70cc is de andere niet he, een speed 7t maakt ook meer lawaai dan een dr70. Dus wie weet dat het meer lawaai daar wel vandaan komt en dan is er weinig aan te veranderen maar bij Gianelli wil de demperwol weleens verdwijnen en dan maken ze een tyfuslawaai
 
Dus je gaat onderdelen bestellen voor je het huidige probleem hebt gevonden?

En de ene 70cc is de andere niet he, een speed 7t maakt ook meer lawaai dan een dr70. Dus wie weet dat het meer lawaai daar wel vandaan komt en dan is er weinig aan te veranderen maar bij Gianelli wil de demperwol weleens verdwijnen en dan maken ze een tyfuslawaai
Jaa de pakking was zwz helemaal verrot dus die kon wel n verse gebruiken en ja Da is ze zijn nie allemaal t zelfde ik ga dat demper wol eens proberen alleen krijg de demper er nie af omda die schroef nie los wil dus morgen ff aan de slag met n slijptol..
 
Jaa de pakking was zwz helemaal verrot dus die kon wel n verse gebruiken en ja Da is ze zijn nie allemaal t zelfde ik ga dat demper wol eens proberen alleen krijg de demper er nie af omda die schroef nie los wil dus morgen ff aan de slag met n slijptol..
Zou eerst ff inspuiten met iets om hem los te krijgen voor je meteen de boel afslijpt Slijptol kan altijd nog
 
Back
Top