Aerox maakt tik geluid en valt uit

hoijooo

Well-Known Member
hallo,

ik heb een weer is iets met me aerox...
als hij stationair loopt komt er ergens een tik geluidje vandaan en valt dan bijna weg, en na een paar keer valt hij weg (uit dus). bij volgas merkt ik het niet egt alleen bij het gas herpakken is hij wat traag... het is sinds net
madloser.gif


weet iemand iets?
 
Advertisement - register to remove this

Heeft ie dat getik ook op hogere toeren en komt hij moeilijk op gang? Heb dit probleem laasts ook nog gehad met een scooter die te maak stond. Daarbij stonden de zuigerveren iig heel ver open. Toen ik hem iig langs kreeg was het al zo ver dat er een afgebroken was.

Maar waar kom het getik precies vandaan? (of lijkt het vandaan te komen)
 
zit net een nieuwe bougie in....

en membraam pakking vervangen en carb schoon gemaakt. toen deed hij het goed en net sinds 2 uur doet hij het zo.... en nu start hij helemaal niet meer..-.-

nee op lage touren. maar het lijkt net of het met het electrische circuit te maken heeft. hij tikt en valt bijna uit daarna weer normaal en dan weer een 'schok' tikje lijkt het wel
 
ja dat weet ik dus niet ik dacht aan me carb. net em eraf gehaald en opnieuw erop gezet en het "lijkt" weg ik zet em ff buiten en laat hem een poos stationair lopen. laat zo wel weten of het gelukt is
 
Back
Top