Aerox lopend weg gezet

Aerox02

New Member
Hallo kan iemand mij misschien helpen ??
Ik heb mijn aerox lopend weg gezet en wilde na een dag er weer op rijden.... maar hij starten niet meer vrienden van mij zijden dat die verzopen was omdat je benzine rook. Dus ik dacht ik breng hem naar een scooterzaak daarzo hebben ze hem geprobeert lopend te maken maar zagen ze er weinig hoop in door de kabel boom omdat daar in geknipt was en veel mee was gedaan. Maar daar voor starten hij nog en nu ben ik 5 maanden verder en heb ik nogsteeds een scooter waarmee ik niks kan ...... kan iemand mij helpen ??
 
Advertisement - register to remove this

Dit is voor ons natuurlijk onmogelijk op te lossen zo.
Mijn advies scoor een nette andere kabelboom en vervang deze.
Daarna kun je kijken wat er eventueel meer mis is , geen vonk etc.
 
Als je kabelboom er al niet geweldig erbij hing, ga je dit soort problemen krijgen.. Vaak door er kabel breuk is ga je juist sneller storingen krijgen van niet kunnen starten of geen vonk meer hebben..ect. Advies is om hier nooit te lang ermee door te blijven rijden.. Problemen worden dan steeds erger.
Is de kabelboom niks meer waard (te veel schade) Dan raad ik aan op ze minst een betere te zoeken / te vervangen voor een nieuwe.. En dan er nooit zelf er meer eraan lopen prutsen. Heel veel mensen gaat er aan lopen knippen, kabelschoentjes of kroon stekkers eraan lopen prutsen en dan raar vinden dat hij naar 7 maanden het niet meer doet.
 
Back
Top