aerox loopt stationair na nieuwe vario:S:S

tom4-4-4

Well-Known Member
hey,

ik heb vanmiddag mijn nieuwe malossi multi var in mijn aerox gezet. heb er 4.2gram rollen van malossi in gedaan en strakkere trekveertjes. alleen weet mijn god niet welke het zijn, de dealer had me deze gegeven en zij dat dit wel goed zou zijn. ze hebben gewoon dezelfde kleur als de std trekveertjes maar alleen dus strakker. nouja even later ik carterkap er weer op gezet en kicken.. ging allemaal goed, totdat ik gas wou geven. hij deed helemaal niks alleen hoog in de toeren lopen. het wiel draaide niet.. zelfs met vol gas niks.. iemand hier die mij kan helpen?9||6
 
Advertisement - register to remove this

idd , het is niet gezegd dat je perse sterkere trekveren moet hebben , of lichtere rollen oid..

wat je nodig bent is een stel drukveren , aantal setjes trekveren en variorollen om de boel goed te KUNNEN afstellen , als je dat niet hebt kun je het ook niet afstellen zoals het hoort.

de setup boeit eigenlijk weinig , aangezien elke scooter anders reageerd.
 
ik heb nu zilvere trekveertjes erin en ding loopt weer goed alleen hij houd nog wel beetje. iemand hier nog oplossing voor zit nu 4.2gr rollen in zilveren trekveertjes yasuni R en malossi multivar.
 
ja helaas gaat dat niet want heb geen teller(std teller is defect, en koso teller moet ik nog aansluiten) maar met volgas rijd hij 5 sec goed dan blijft die op zelfde toeren en dan rijd die door naar top. alleen die dip bij 5 sec wil ik weg hebben die duurt ook iets van 5 sec de dip zelf.
 
Gebruik dan even fictieve getallen, gaat om de verhoudingen nl.. en of hij over of ondertoeren maakt..

Als hij van 0-15 goed wegtrekt, dan even dipt, en dan voor hij over de 20/25 is alweer op het juiste toerental zit, dan moet je net iets lichter in rollen waarschijnlijk. Drukveer niet aan zitten nu
 
Back
Top