Aerox loopt stationair maar rijdt niet

Skullkidjuh

New Member
Mijn Aerox loopt stationair maar rijdt niet, ik het blok van mij andere Aerox erop gezet inclusief de cilinder, carburateur hele pakket zeg maar, heb nog steeds het zelfde probleem zekeringen gecontroleerd, bobine vervangen cdi vervangen en die werken prima, massa aangelegd van accu naar blok blok naar frame frame naar startmotor, maar rijdt nog steeds niet en heb veel backfire vandaar dat ik denk aan de onsteking maar welke componenten kunnen dit verder veroorzaken startor moet ook goed zijn
 
Advertisement - register to remove this

hmm dus als ik het goed begrijp dan loopt ie stationair wel stabiel maar als je gas geeft maakt ie toeren maar komt hij niet vooruit? Ik zou denken dat dit komt door je overbrenging maar meestal doet die het wel soortvan misschien heel laat maar dan komt ie iig wel vooruit maar dat lijkt in jou geval niet zo te zijn, heb je al gekeken naar je koppeling vario etc en of hier iets (zwaar) versleten is?
 
hmm dus als ik het goed begrijp dan loopt ie stationair wel stabiel maar als je gas geeft maakt ie toeren maar komt hij niet vooruit? Ik zou denken dat dit komt door je overbrenging maar meestal doet die het wel soortvan misschien heel laat maar dan komt ie iig wel vooruit maar dat lijkt in jou geval niet zo te zijn, heb je al gekeken naar je koppeling vario etc en of hier iets (zwaar) versleten is?
Heb t gevonden heb t blok overgezet, dus wat is er gebeurd het oude frame had een spanningsregelaar deze n cdi dus de ontsteking moest veranderd worden van een spoel met 6 wikkelingen naar een spoel met 12 wikkelingen en toen deed hij t weer perfect
 
Back
Top