Aerox loopt onregelmatig gas blijft hangen etc.

pascal7878

Well-Known Member
Hallo mensen

Ik heb al een tijdje geleden een grote beun scooter gekocht bij scootercenter helmond. (zeer afgeraden) Omdat ze me een aerox verkocht hebben die compleet helemaal verkeerd en op de grootste beun manier in elkaar is gezet. Nadat ik hem met iemand die er veel verstand van heeft in elkaar heb gezet liep het redelijk maar nu zijn er na een half jaar nieuwe onderdelen opgekomen waaronder dr70 shot 21mm carb mallosi vario en koppeling etc. en je krijgt hem gewoon niet afgesteld want de volgende problemen treden op

Loopt zeer onregelmatig
gas blijft soms wel soms niet hangen (ligt niet aan de gaskabel) deed die voor de snellere setup ook al maar niet zo erg als nu

Waarscheinlijk denk ik dat die ergens valse lucht trekt bij de keeringen of door het carterdeel. Want er is verder echt zogoed als alles al aan vervangen wat het nog meer zou kunnen zijn. Ik zou het verder echt niet meer weten.
 
Advertisement - register to remove this

mja , hoe heb je die scooter gekocht? veel ? weinig?

wel makkelijk om zomaar wat te zeggen maar er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal ;)

haal gewoon het blok uit elkaar en zet alles netjes in elkaar , en doe zoals het hoort , hier zijn werkplaatshandboeken voor , hier op het forum staat die van Aerox wel op bij de Wiki , en meet alles op zoals het er staat.
 
Als de gasschuif wel altijd netjes terugkomt zal het aan valse lucht of een arm mengsel liggen. Zie reactie van melf, alles netjes en op de correcte manier monteren en dan carburatie afstellen. Geen halve of kapotte of gescheurde onderdelen gebruiken.
 
Back
Top