Aerox. Lijkt alsof ik iets achterover zit....Frame krom? Schokbreker?

Vincent-Aerox

Scooterloos
Jongens,

Een tijdje geleden ben ik tegen een boom geknald, niet hard, maar het was ook niet erg fijn.

Heb de scooter dus kaalgemaakt en het frame bekeken, maar ik raakte de boom precies met de ophanging van mn zijstandaard en met de standaard zelf.

Nu heb ik tijdelijk weer even de oude kappen erop gezet en als ik erop zit lijkt het net op ik iets achterover zit. Dit weet ik zelfs wel zeker.

Mijn achter schokbreker is lek, kan het daardoor komen?

Heb het frame goed nagekeken en alleen de ophanging voor de zijstandaard was krom en iets ingescheurd.

Weet iemand wat het kan zijn of iemand die hier ervaring mee heeft?

Thanks!
 
Advertisement - register to remove this

Hmm oke.

Want hij is dus iets bol.

Vandaag even bij dealer over gehad en ze zeiden dat wanneer je het weer recht kreeg het metaal wel moe werd, maar als je iets bijlast, dan kon het prima met mijn standaard 50.

Als ik mn eigen frame niet kan behouden, hoe kan ik dan het probleem verhelpen zonder een flinke keuring te gaan lappen?
 
das eigelijk niet zeker te zeggen, denk dat jou frame redelijk is afgeschreven ;) ik denk als je het laat lassen dat het een hoop geld gaat kosten. ik ben nou niet van NL maar kan je daar bv niet een gekeurd frame kopen? koop je wat nieuwe kapjes, spuiten, alles overzetten en klaar. ;)

[offtopic]kan je trouwens niks schade zien aan jou frame? heb er nl nog nooit 1tje kaal gezien die ergens op geknalt heeft[/OT]
 
Ja, klopt kan er ook een kopen met kenteken.

Kappen en under/mono seat en alles wou ik sowieso al gaan vervangen.

Maar heb hem nu ff in elkaar gezet zodat ik er nog even mee naar school moet, komende week nog 2 keer en 31 mei de laatste keer. Daarna alles eraf halen en dan samen met een kennis eens kijken hoe en wat.

ps. Als ik alleen met de voorrem rem, dan wil het stuur naar links gaan.

Dus kan goed kloppen dat hij aan de linker kant bol is.
 
Back
Top