aerox licht doet raar

DanieLL.05

Member
hallo ik ben laatst gevallen met mn aerox waar ik alleen kapschade aan over heb gehouden (denk ik)
nu is het een paar dagen laten en heb ik in de regen gereden, toen ik thuis kwam zag ik dat geen van mijn lichten het meer deden behalve mijn remlicht en mijn knipperlicht. nu heb ik naar mijn accu gekeken of deze goed was en hij leverde gewoon 14 volt + laat op, zekering is ook nog goed. Als ik op mijn e-start knopje druk gaan wel al mijn lampen aan maar doet de start motor zelf ook niks. wat zou dit kunnen zijn? (zie filmpje) (het getik wat je hoort is mijn start relay.)

 
Advertisement - register to remove this

Zit de massaverbinding van je startmotor nog goed aangesloten bij je blok en zit de dikke min-kabel nog goed aangedraaid op de accu?
 
Zit de massaverbinding van je startmotor nog goed aangesloten bij je blok en zit de dikke min-kabel nog goed aangedraaid op de accu?
oke ben dit dus net even gaan checken en hij zat goed bij mijn accu maar toen ik aan mijn start motor zijn kabel zat brak hij gewoon af. dat was het probleem dus, geen idee hoe de start motor zijn min te maken heeft met al mijn lampen maar ik ben blij dat het is opgelost. Bedankt!
 
oke ben dit dus net even gaan checken en hij zat goed bij mijn accu maar toen ik aan mijn start motor zijn kabel zat brak hij gewoon af. dat was het probleem dus, geen idee hoe de start motor zijn min te maken heeft met al mijn lampen maar ik ben blij dat het is opgelost. Bedankt!
Laatst hadden wij hier een scooter waarvan de bougiekabel brak. Die was gewoon keihard geworden.
 
Back
Top