langetak

New Member
Ik heb gister een aerox aangeschaft en reed hiermee naar het tankstation, na het tanken begon hij ongelooflijk hard te lekken. Ik ben nog net thuisgekomen en heb er vandaag een nieuwe benzineslang in gedaan omdat hier een scheur in zat(Eigenaar heeft het geprobeerd te redden met ductape). Hij lekt helaas nogsteeds uit de carburateur, ik ben hem eraf aan het halen om de vlotter te checken maar weet niet 100% waarom hij benzine lekt. Hij lekt niet als hij stilstaat en er is niks mis met de tank en benzine slang nu, iemand enig idee wat er met de zuiger aan de hand kan zijn ?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb gister een aerox aangeschaft en reed hiermee naar het tankstation, na het tanken begon hij ongelooflijk hard te lekken. Ik ben nog net thuisgekomen en heb er vandaag een nieuwe benzineslang in gedaan omdat hier een scheur in zat(Eigenaar heeft het geprobeerd te redden met ductape). Hij lekt helaas nogsteeds uit de zuiger, ik ben hem eraf aan het halen om de vlotter te checken maar weet niet 100% waarom hij benzine lekt. Hij lekt niet als hij stilstaat en er is niks mis met de tank en benzine slang nu, iemand enig idee wat er met de zuiger aan de hand kan zijn ?
carburateur bedoel ik
 
Zal toch even specifiek moeten delen waar het lekt. Liefst a.d.h.v. een foto.
Nu kan het uit/tussen 10 kanaaltjes/delen lekken.
D.w.z. de boel even goed droog en schoon vegen.
Dan wachten op lekkage en dit vast leggen.
Indien geen lekkage, de motor laten lopen tot deze er wel is.
 
Back
Top