Aerox lekt benzine uit carburateur

Cian

New Member
Ik heb yamaha aerox uit 2002 en mijn carburateur lekt heer zie foto806FEB88-C5D1-49BE-B97A-DFA5589A6C5B.jpeg
U ziet blauw slangenje dat had ik afgesloten omdat die daar lekt benzine als die warm gereden had en nu heb ik hem slag door gedaan en vast gemaakt dat er niks meer door gaat maar hij blijft lekken kom gwn er weer van onderen uit iemand die me kan helpen ben gwn uit ideeën wat moet doen zit een verhoog ging op van malossi maar voor dat die er onder zat had zelfde tis een dellor en denk 17.5 iemand kan me helpen graag. Dankje alsvast
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb yamaha aerox uit 2002 en mijn carburateur lekt heer zie fotoView attachment 57011
U ziet blauw slangenje dat had ik afgesloten omdat die daar lekt benzine als die warm gereden had en nu heb ik hem slag door gedaan en vast gemaakt dat er niks meer door gaat maar hij blijft lekken kom gwn er weer van onderen uit iemand die me kan helpen ben gwn uit ideeën wat moet doen zit een verhoog ging op van malossi maar voor dat die er onder zat had zelfde tis een dellor en denk 17.5 iemand kan me helpen graag. Dankje alsvast

geeft je carb teveel benzine ofzo?
 
Weet ik niet Zit filtertje ooktussen en meng ook zelf hoe kan ik dat dan verminderen de benzine door loop
 
Weet ik niet Zit filtertje ooktussen en meng ook zelf hoe kan ik dat dan verminderen de benzine door loop

je benzine slang kan je toch kleiner maken, had ergens anders iets over een pomp gelezen die een klep open zou kunnen houdrn waardoor er te veel benzine in stroomt.
 
Je kan ook altijd je blok demonteren en hem dan laten lopen om goed te kunnen kijken wat er gebeurd als hij draait
Post automatically merged:

Ja weet niet hoe je kleiner kan maken

gewoon andere formaat slang. Maar zou eerst de pomp en klep nakijken die zorgen voor de toevoer
 
?
Post automatically merged:

Oow okey dankje wel
Post automatically merged:

Ik meng trouwens vind handiger wat ik doe doe elke keer liter in maat beker en doe er 10 ml er dan bij
 
Last edited:
?
Post automatically merged:

Oow okey dankje wel
Post automatically merged:

Ik meng trouwens vind handiger wat ik doe doe elke keer liter in maat beker en doe er 10 ml er dan bij

De mengverhouding is 1 liter olie op 50 liter benzine.
Dus als je 1 liter benzine tankt gooi je er 20ml olie bij...
 
Back
Top