aerox krukas lagers

hoijooo

Well-Known Member
hallo,

ik merk aan het stationair geluid dat mijn lagers niet heel goed meer zijn (morgen ff aan de krukas voelen). heeft dit ook invloed op topsnelheid? ik merkte vandaag op dat ik geen +-85 echte meer ging maar 75......
hebben lagers (stel niet meer goed) invloed op topsnelheid?

:love:
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Heeft niet echt invloed.
kan wel zijn dat je scooter een keer geen olie heeft gehad en daardoor de cilinder en de krukas een opdonder hebben gehad.
 
Als je lagers niet meer goed zijn voel je dat zeer zeker tijdens het rijden al.. Je gast snelheid verliezen zoals jij al zegt het kan ook een ander probleem wezen!
Hoeveel km heb je al gereden met deze lagers?
 
valt wel mee als hij koud is. maar als hij warm is valt hij ook soms uit als ik niet met het gas speel, hopelijk is dat hetzelfde probleem want anders zou ik het niet weten....
 
hallo,

ik merk aan het stationair geluid dat mijn lagers niet heel goed meer zijn (morgen ff aan de krukas voelen). heeft dit ook invloed op topsnelheid? ik merkte vandaag op dat ik geen +-85 echte meer ging maar 75......
hebben lagers (stel niet meer goed) invloed op topsnelheid?

:love:

ik wilde even me krukas bekijken.. kwam ik dit tegen (kijk foto)
heeft dit met me prestatieverlies te maken kunnen hebben? er zit nauwelijks tot geen speling op mijn krukas dus misschien zijn het toch niet mijn lagers..?
 
ik wilde even me krukas bekijken.. kwam ik dit tegen (kijk foto)
heeft dit met me prestatieverlies te maken kunnen hebben? er zit nauwelijks tot geen speling op mijn krukas dus misschien zijn het toch niet mijn lagers..?

waarom werken die tyfus foto's niet{!

naja op de foto is te zien dat mijn koelvin segment (dat ding dat in de koelvin valt met 6 beentjes als het waren) kapot is. 3 beentjes zijn afgebroken 8Pen me koelvin heeft een beetje speling, de uiteinde van me krukas is niet meer goed dus die moet ik even bij vijlen. zou dit mijn probleem veroorzaken?
 
Last edited:
Back
Top