Aerox krijgt geen benzine!!! Wie o wie heeft de mogelijke goude tip!!

Scooter start heel erg moeilijk naardat de voetpakking is vervangen.
Ook heb ik de koppaking al eruit geblazen.... Dus deze dan ook weer vervangen.
Hoe kan ik weten of de waterpomp water rond laat aan??? radiateur wordt wel normaal warm
 
gaat de bovenste slang van het waterpomp huis naar cilinder ?
en de onderste naar radiateur ?
en bij aerox kun je de dop van het reservoir afhalen terwijl de scooter loopt.
je ziet dan als hij rond pompt ofniet
 
ja de bovenste slang gaat naar de rechter kant van de cilinder en de andere gaat naar de radiateur, Zoals die van de cilinderkop.
Maar die 2 kleine ik kan erop zetten wat ik wil het knapt er toch af.... Ik denk echt dat hij te heet wordt. Hoe dat kan heb ik geen idee.
 
& ja ontluchten door middels van dop even eraf laten heb ik ook gedaan.. & als die slange eraf knapt komt er als eerst een hoop STOOM uit en ernaar pas de water. & ja ik gebruik nu water omdat naar paar keer koelvloeistof op de grond ik geen zin meer erin heb. Ik doe wel kvs weer erin als hij normaal doet..
 
+ ik heb ook het probleem dat hij zo goed als niet start. Bougie is wel gewoon bruin als hij wel start. Ik heb er nu sproeijer 80in met 17.5mm 50cc standard & sito begrenst
 
wij kunnen je weet ik veel hoeveel tips geven, maar als jij niet het inzicht hebt om een scooter goed te repareren word het gewoon niks..

en daar kun jij mischien niks aan doen maar je leert het gewoon niet even in 1 dagje oid..
 
hou op man, ik heb al zoveel scooters/brommer wel goed gemaakt.
dat ik deze keer wat moeite heb met deze aerox wilt niet zeggen dat ik niet kan sleutelen.. Ik ga er vandaag naar kijken../.
 
deze keer? deze hele maand :X

het gaat er gewoon om dat JIJ de brommer moet maken , WIJ hebben het ding niet staan..

en als jij een probleem niet herkend kunnen WIJ je daar niet bij helpen..

en elke scooter heeft weer een eigen probleem , en dat zijn dus bij elkaar HONDERDEN dingen die wij niet allemaal zo even kunnen opnoemen..
 
doe maar al heeel heel erg lang,, die pakking kon ik helaas niet weten fout van de winkel... dat ik erop ben gestuit is ook maar gelukk
en ja ik zal is kijken wat hij wel en niet doet
 
Als jij het verschil niet ziet bij het monteren van een verkeerde pakking, dan denk ik dat het nog lang gaat duren voordat de scooter goed loopt.
Want wie weet wat zit er dan nog allemaal fout....

We kunnen je wel tips geven om bepaalde dingen na te zien, maar als je niet de kennis heb dat goed te beoordelen kom je er gewoon niet.

Verder dus koeling:
staan de pennetjes op je vliegwiel gemonteerd
zit het plastieken wieltje nog goed vast met dat borgpennetje en dwarsasje op je waterpomp
Zit het schoepenwiel van de waterpomp nog goed over de as.
Gaat de darm die in het center toekomt van de waterpomp naar de rad en de andere naar de cil.? Zitten ze dus niet omgedraaid. werkt je thermostaat nog, hoe warm word de cil. Word je rad warm?...
 
Hallo,, Het is eindelijk gefixt. de wieletje die de water rondpompt was gewoon dol van binnen dus hij draaide wel maar zodat er water in zat deed die het maar soms.. Daarvan dat het ook leek dat hij wel koelde. Starten is verholpen door sproiejer 74 en gasnaald 1tje hoger gezet..
 
Back
Top