Aerox kleur

Lesley

Member
Ik wil graag jullie mening met eventueel een foto.

Mijn Aerox uit 2010 heeft meerdere plekken met lakschade en ik wil deze verven. Nu weet ik alleen niet welke kleur ik zal nemen. Ik zat te denken aan iets als nardo grey of matte grijs.

Welke kleur vinden jullie mooi op een Aerox (zonder stickers), en hebben foto van een mooie kleur? Deel dit dan alsjeblieft :)
 
Advertisement - register to remove this

Niet nardo grijs of mat grijs, niet eens in de buurt. Maar mijn aerox is Bordeaux rood, geen spuitbus werk maar professioneel niet de netste lak meer maar van een afstandje vind ik m best mooi
 

Attachments

  • 4F23C3FE-3D2D-43CD-924C-8C1A80BAACAC.jpeg
    4F23C3FE-3D2D-43CD-924C-8C1A80BAACAC.jpeg
    238.2 KB · Views: 29
  • A0BD7853-A007-489A-B847-9A27974FCFF6.jpeg
    A0BD7853-A007-489A-B847-9A27974FCFF6.jpeg
    340.2 KB · Views: 26
  • E2D5FED5-9A2A-4B3C-9E7F-B1557CD94615.jpeg
    E2D5FED5-9A2A-4B3C-9E7F-B1557CD94615.jpeg
    326.2 KB · Views: 26
Niet nardo grijs of mat grijs, niet eens in de buurt. Maar mijn aerox is Bordeaux rood, geen spuitbus werk maar professioneel niet de netste lak meer maar van een afstandje vind ik m best mooi
Nooit gedacht dat rood zo goed kon staan! Past mooi op een Aerox, bedankt!
 
Beste @Lesley,

Rood, paars, blauw, groen, zwart, wit...
Mat, glans, fluoriserend...
Alles in dezelfde kleur of meerdere kleuren gebruiken...
Velgen in een andere kleur spuiten...

Wat de mooiste kleur is en blijft een persoonlijke smaak.
De een zegt dit en de ander dat...
Merk dat je wel open staat voor input van anderen.
@Mdj004 laat zijn Bordeaux rode versie zijn en je reageert enthousiast.

Mijn advies: kijk op Google-foto's om inspiratie te krijgen en ideeën op te doen.

Uiteindelijk is er maar een persoon die beslist wat het mooist is en dat ben jezelf !
 
Dat is zeker waar! Alleen nu zit ik dus erg te twijfelen, vandaar dat ik een beetje inspiratie zoek bij anderen. Ik heb al rond gezocht op internet maar vind toch veel standaard kleuren en dacht via deze weg misschien wat meer te kunnen vinden!

Weet iemand trouwens waarom bij sommige verf "Vespa .... verf" staat? Is deze verf alleen bedoeld voor aluminium kappen? Of wordt dit zo genoemd omdat dit standaard Vespa kleuren zijn? Veel van die kleuren vind ik namelijk erg mooi.
 
Fel oranje is een coole kleur.
507456-yamaha-aerox%20r%20naked-oranje.jpg
 
Te eentonig..

Standaard kleuren van een aerox bestaat vaak uit 2 kleuren.. Niet zo als het in 1 geheel gespoten is.

Dit is goed te doen:

yamaha-yamaha-aerox-50-4t-euro-4.jpg



Of deze

IMG_4851-800x600.jpg
 
Mooie ideeën, bedankt hiervoor! Weet iemand overigens of ik beter 'Hechtprimer voor kunststof' of normale primer kan gebruiken? Of eerst hechtprimer en dan normale primer? Ik snap het verschil namelijk niet echt.
 
Nou het ligt eraan, als je geschuurd hebt en je bent doorde lak heen en je bent op het plastic, dan spuit je voor de hechting op die plekken kunststofprimer.
Dit 15 min laten inwerken, en daar komt weer grondverf overheen.

Na dit geschuurd te hebben met p500, mag hij na het ontvetten in de kleur.

Succes.

Gr Danny
 
Bedankt Danny. Met welke korrel moet ik de kappen schuren voordat ik korrel 500 gebruik? En moet ik nog nat schuren of enkel droog schuurpapier?
 
Dan zal ik fotos moeten maken als ik thuis ben. De kappen zijn vrijwel allemaal krasvrij, alleen de onderkuip is beschadigd na een glijder.
 
Ik wil graag jullie mening met eventueel een foto.

Mijn Aerox uit 2010 heeft meerdere plekken met lakschade en ik wil deze verven. Nu weet ik alleen niet welke kleur ik zal nemen. Ik zat te denken aan iets als nardo grey of matte grijs.

Welke kleur vinden jullie mooi op een Aerox (zonder stickers), en hebben foto van een mooie kleur? Deel dit dan alsjeblieft :)
Mijn aerox zelf is geel vind ik zelf heel vet hier een fotoIMG-20210220-WA0013.jpegSnapchat-1149519431.jpg
 
Back
Top