Aerox Kappen op Vivacity Frame?

Status
Not open for further replies.

gvlohuizen

Well-Known Member
Ik wil dus dat mijn viva een Aerox look a like word
nou vroeg ik em af is het verstandiger om een complete aerox kappen set erop te pleuren(met aanpssingen van ophangpunten en shit) of is het verstandiger om mijn Vivakappe te combinere met aerox kappen(met polyester matten zagen en aan elkaar plakken)

het tweede lijkt me veel werk,
heeft iemand hier ervaring mee?
 
Advertisement - register to remove this

dit is echt een nutteloos topic jongen...dat snap je zelf toch ook wel??

je kan de kappen er op gooien maar dan zullen ze nooit goed aansluiten en heb je veel gekloot met ophanging ed.

je kan ze polyesteren. dit is ook veel werk en ook dan ben je niet zeker van een geslaagd uiterlijk.

een rox is twee keer zo groot als een viva (bwvs) dus t zal er eigenlijk altijd lomp uitzien
 
Compleet kappenset van Speefight moet wel passen op een viva frame

Vind ook beetje nutteloos om van een viva een aerox te make
koop dan een aerox

of je wil er een special van make maar dan moet je toch gaan polyestere
 
ja ok, maar ik ben mijn viva uiterlijk beetje zat, een darbij VIVA HEEFT K*TOPHANGPUNTEN. mgoed:p ik wilde eens iets proberen na enig googlen is polyesteren wel mooi. mja:p
 
Nou, nee
want dat is om het volgende:p
Aerox veel duurder
zwaarder
maakt minder scherpe bochten

daarbij komt nog dat ik mijn scoot zo wil aanpassen dat ik voorkant met aerox shit heb zijkanten ook beetje en achter die 2 achterlichies van een aprillia sr 50
nou zijn er natuurlijk zat mensen die me voor gek verklaren:p mja thoud me van de straat
 
Zou wel vet zijn, maar als je denkt dat je het kan aanpassen waarom kom je dan met zo'n vraag. Je moet tog wel beetje kennis heben wil je dat geslaagd afronden LM. Ik kan dat iig niet:p
 
gewoon met poly aan de gang gaan... komen wel vette dingen uit dan.

@ www.polyforum.nl zitten een aantal forumleden van hier, kijk daar anders ook even. staan iig veel tips mbt tot hoe te doen en mengsel etc...

lijkt me wel wreed project

mvg
franq
 
nou als jij een aerox kappen set wil kopen (euro's)
en de uren die jij er aan kwijt bent (loon)

kun je beter die uren een bijbaantje nemen
je viva verkopen en een aerox kopen
ben je ook van je peugeot blokje af ;)

het is wel appart als je het toch doet
maar het resultaat is dan een aerox met een peugeot blok
 
het is niet de bedoeling dat het een aerox word, hij moet gewoon worden zoals ik wil;) en over de peugeot motorisch ben ik zker wel te spreken dus:)
 
heb zo'n vermoeden dat er hetzelfde blok opligt als bij een honda x8r, dan ben ik er ook zeer over te spreken.

topblokkie :)
 
Dit gaat me te ver. Boeie welk blok. En Tuurlijk past een gehele rox kappenset niet zonder aanpassingen op een geheel andere scooter. Hoe kun je dit pas maken? Juist Aanpassen.

dit gaat dicht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top