Aerox Jaguar

Status
Not open for further replies.
Nou, cilinder is bij de Jager geweest.

Alexander de Jager vond het nog niet veel speciaals wat Koopmans gedaan heeft en neemt de cilinder nog even onder handen :)

Ik ga nog een Twin-Air bestellen en ws een vlakkeschuif carb.

Motorisch zal er dus niet veel veranderen, maar het uiterlijk ga ik nog wel uitbreiden...
 
Nee niet geheim ofzo, moet alleen nog even goed over de ideeen nadenken.

Ik wil eigenlijk ipv van dat duo-mouse-zitje een kapje maken met eigen design (monoseat)...

En nog wat kleine details, zoals voorvorkpoten onder handen nemen :)
 
dat belooft veel goeds! Ben benieuwd wat de jager er nog aan kan veranderen.. Want je score op lely viel tog een beetje tegen dacht ik?
 
dat is grappig. ik heb ook een Aerox met zelf gemaakte mono-seat. Op scooterbase staan er nog wel een paar foto's van.
mzzl en succes
 
Ja, ziet er wel grappig uit, alleen is die van jou van metaal zo te zien?

En ik wil hem iets boller laten lopen en de handvaatjes houden...
 
jah klopt heb hem van aluminium gemaakt loopt alleen op het einde een beetje bol. Ik denk dat ik binnenkort de twee achterste kappen een geheel ga maken met glasmatjes enz. Ik ben nu al bezig met een wieldoorgang van onder tot boven (zonder licht dus)
mzzl
 
Heeft iemand toevallig nog foto's van mijn scooter ergens staan?

Lycos account was afgesloten (foto's kwijt) en ik moet foto's hebben zodat Joost hem kan verplaatsen naar het HoF :)

p.s. nieuws staat op 1e pagina....
 
Ik heb er nog wel wat... Zijn niet de nieuwste, maar het zijn er iig een paar ;)

1048698942PICT0020.jpg


1048698955PICT0021.jpg


1048698955PICT0025.jpg


1048698955PICT0026.jpg


1048698955PICT0027.jpg


1048698973PICT0022.jpg


1048699002PICT0023.jpg


1048699025PICT0024.jpg
 
Last edited:
domi_1988 said:
hi...

have the owner sold his scoot?!?
were have new pics from the scoot

thanks and cya

Anders vraag je effe aan iedereen of hij zijn scooter al verkocht heeft..

Why are you asking to everybody the same question "did you sold youre scoot yet?"..

HOF zeker netjes ben benieuwd :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top