Aerox Jaguar

Status
Not open for further replies.
ik vind dat wel een ander kickertje kan nemen, die rode past er niet zo bij vind ik.. toch nog iets gevonden om commentaar op te leveren :7
 
Originally posted by JaguaRox
Patrick;
Je wordt hier in de buurt echt alleen maar gepakt als je geen gele stickers hebt. Ook al maak je veel snelheid en kabaal, ze laten je gaan al heb je stickers :D Vaagheid...

mag ik bij jou komen wonen? :P ;)
 
btw, die area heb ik vorige week in Hoorn (bij het station) zien rijden, rijd die nog? (d8 al dat het iem. van forum of inet was)


die komt uit zwaag het is een klasgenoot van mij namelijk, en die rijd momenteel niet want hij heeft geen uitlaat. heeft misschien nog iemand een c16 voor hem liggen?????

maazzzlllllss j-p


en kun je die foto van die street-magic ff op mijn plaatjes plaats zetten en m'n instellingen bij projecten zetten?
 
Originally posted by JaguaRox

Area is opgeknapt door iemand, blauw gespoten en rijdend...
Kan wel kloppen dat ie ergens in Hoorn woont. Als het goed is zit er nog in het Buddy-dek een klein brandgat (van iemand die zijn brandende peuk op mijn buddy had gelegd :|)

.
Zeker weten ?
Er staat toch echt dattie blauw gespoten is..
 
Boostah, lhiphy is een vriend van me en van hem had ik de info dat ie reed en blauw is (met fluor geel)

Nu weer ontopic :)
 
Wow supervet geworden man! Maar ff meteen als desktop gedaan :). Wou je nu trouwens ook nog je zadel wit doen? of was dat alleen maar op dat paint plaatje?
 
ruile voor mijn aerox?? :D super vet echt. zou misschien leuk kunnen staan om het gaas goud te maken / kopen. maar misschien ook helemaal niet lol. t was maar een idee maar ja je zit toch al op nr 1 mooiste rox die ik ken. 5 sterretjes (K) :p
 
Goud gaas heb ik al geprobeerd.
Maar dan heb je dus een voorkap, met rood/witte stickers en goud gaas...
Staat niet mooi dus
 
Vandaag even naar Koopmans geweest, aardige rit voor mij :P
Blok en cilinder zijn daar nu om bewerkt te worden

Tevens heeft Inne (Razma) stickers voor me gemaakt :*
 
Last edited:
IDD een moooie scoot.
Een paar stickers en een wit zadel zouden em perfect maken
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top