Aerox houdt in.

Status
Not open for further replies.

A3r0x-Men

Well-Known Member
Halle allemaal,

Mijn broertje heeft een scooter gekocht. Het is een 2e hands Aerox uit 2008.
Nou is deze scooter aangeschaft in juli, maar heeft tot gisteren in de schuur gestaan. Dit omdat hij geen rijbewijs had.

Dus vandaag eindelijk!
Hij mag erop rijden. en ja hoor, hij rijd gek.

Ten eerste maakt de scooter erg veel herrie in vergelijking met mijn scooter. (ook aerox 2008) en hij houdt in als je veel gas geeft. Het zakt dan af naar ong 30 km/h en dan gaat ie weer. Daarna gebeurt precies hetzelfde

Hij heeft daarmee al een stuk gereden en het werd niet minder zei hij. Dus het maakt niet uit of het blok warm of koud is.

Toen we hem aanschafte reed die gewoon perfect! En sindsdien is er niks veranderd.

Groet,
David

Hopelijk kunnen jullie me helpen!
 
Advertisement - register to remove this

Is je uitlaat misschien lek?
Of zit je luchtfilter misschien niet goed meer op je carburateur?

Want dat zijn de meest voorkomelijke oorzaken van lawaai.
Aan jouw symptomen te zien zit je luchtfilter gewoon niet meer goed op je carburateur.
 
Last edited:
Mja, soms zitten deze er niet meer om. Het gaat vrij zwaar, je moet behoorlijk duwen. Wil het echt niet, kan je hem altijd warm maken met een föhn oid, dan gaat het net wat makkelijker.
 
Nja, je mengsel word er veel te arm van, en je kan troep aanzuigen, dus goed zal het niet zijn. Ik zou sowieso de hele weg choken dan, ivm het gevaar van warmlopen door een te arm mengsel.
 
ok het is gelukt. Een tip voor mensen die ook te maken hebben met een luchtfilter die er niet op wil: fftjes de aansluiting (rubber) boven het gasfornuis hangen.

Het rubber wordt dan zacht.

bedankt voor alle hulp!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top