aerox houdt het voor gezien:(

r0xracer

Well-Known Member
hallo

al een maand geleden viel me aerox uit tijdens het rijden
setupje: alles ontgrensd(technigas uitlaatje sproeier 76

hij viel gewoon uit toen ik ongeveer 50/60 ging, daarna ik kicken en soms ging die aan, toen kon ik 5 meter rijden maar daarna stopte hij er meteen weer mee.

vanmiddag weer de hele tijd bezig geweest, ik kick hem, hij liep goed stationar maar als ik dan gas wil geven om weg te rijden valt het gewoon weg

ik heb het gevoel dat me ontsteking er gewoon mee ophoudt, of iets dergelijks.
Want 2 maanden geleden heb ik een eurobegrenzer er op gezet maar die heeft altijd nog goed gewerkt.

soms doet hij het goed, rij ik op een grote weg, valt hij op eens weg en 4 seconde later springt hij opeens weer aan en kan ik weer verder rijden:S

heel raar
wie kan mij helpen?
 
Advertisement - register to remove this

jaa, ik heb vandaag nieuwe bougie gekocht en begrenzer er uit getrokken, helpt niks,

alleen die blauw/witte draad van me ontsteking heb ik momenteel gewoon in elkaar gedraaid, weet niet of dat te veel weerstand geeft of iets dergelijks?

en waar zit je aarde van me scooter, die wil ik nog wel even controleren!

alvast bedankt
 
bedankt alvast,

maar ik heb nu sproeier 82 geprobeert en gaat ook zeer moeizaam,
hij slaat soms wel aan maar als k dan weg wil rijden valt ie uit,

massa draad moet vanaf je blok naar je frame tog?
waar kan ik het beste aan vast maken?

bedankt!!!
 
kan het misschien ook mee te make.....

me electrische start doet het ook niet, maar als die stationer loopt en ik probeer me elec. start dan hoor je hem wel draaien?

nadat me electrische start het niet meer deed, viel me scooter ook steeds vaker uit nadat ik een stuk had gereden, voor stoplichten en voor me garage en zo....
zou dit er mee te maken kunnen hebben?
 
r0xracer said:
bedankt alvast,

maar ik heb nu sproeier 82 geprobeert en gaat ook zeer moeizaam,
hij slaat soms wel aan maar als k dan weg wil rijden valt ie uit,

massa draad moet vanaf je blok naar je frame tog?
waar kan ik het beste aan vast maken?

bedankt!!!

Denk nou eens ff na, laat die 82 sproeier es ff zitten en druk der ff een nieuw zuigertje in. Kan em nou wel rijker hebben gezet dat zuigertje heb je al verneukt.
 
r0xracer said:
maar hoe kan die dan soms als die rijd uitvallen, en dan 5 seconden later opeens weer oppakken?


omdat dan de zuiger eerst zo uitzet dat ie aanloopt en dus vastloopt ,wacht je 5 seconde dan is de zuiger weer iets gekrompen en zet je m zo weer aan...

mja , zit er wel een prop in je luchtfilter?

maar als ik je zo hoor lijkt het me niet verstandig om er nog langer zelf mee te klooien eerlijk gezegd...
 
dankje voor je vertrouwen:)

vandaag idd zuigertje er uit gehaald,
zat wel een paar vegen op en op de kop zat ook een beetje kool wat ook dicht bij me veren zat,
morge effe nieuw zuigertje halen,+ veren

maar volgens mij is de prop uit me luchtfilter, hoe kan ik daar cker achter komen?

bedankt alvast!
 
ik heb vandaag nieuwe zuiger+veren erin gedaan maar nog steeds niks:(

hij vonkt oook heel soms maar:S
hij vonkte, doe ik hem in de cilinder, en kicken doet niks:( haal hem er uit, vonkt ie niet meer:S

kan me bobine of ontsteking onregelmatig vonken?



ik heb net ook me cdi + me bobine vervangen(geleend) maar ook nu nog blijft die niks doen:S
 
Last edited:
Back
Top