aerox heeft opeens en dip...

Ice project

Well-Known Member
hallo

ik heb een yamaha aerox die opeens een dip heeft gekregen(is al een tijdje zo) en ik heb ook al van alles geprobeerd kwa sproeiers en vario rollen en vario zijn niet versleten.. en valse lucht is t ook niet...

eerst maakte hij gewoon autowheelies, maar nu houdt ie gewoon in tot de 15 a 20 en dan schiet ie opeens weg. ik denk niet dat t aan de koppeling ligt want normaal deed ie t gewoon en heb niks veranderd aan de koppeling.!

en zou t aan de v-snaar kunnen liggen? en hoe herken je of tie versleten is? of is dit een domme vraag:p

alvast bedankt!

set up

doppler 70cc alu
21mm black edition dell ortho sproeier 62
std filter
bidalot c20
vario: polini speedcontrol
malossi delta clutch
v-snaar malossi kevlar
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hallo

ik heb een yamaha aerox die opeens een dip heeft gekregen(is al een tijdje zo) en ik heb ook al van alles geprobeerd kwa sproeiers en vario rollen en vario zijn niet versleten.. en valse lucht is t ook niet...

eerst maakte hij gewoon autowheelies, maar nu houdt ie gewoon in tot de 15 a 20 en dan schiet ie opeens weg. ik denk niet dat t aan de koppeling ligt want normaal deed ie t gewoon en heb niks veranderd aan de koppeling.!

en zou t aan de v-snaar kunnen liggen? en hoe herken je of tie versleten is? of is dit een domme vraag:p

alvast bedankt!

set up

doppler 70cc alu
21mm black edition dell ortho sproeier 62
std filter
bidalot c20
vario: polini speedcontrol
malossi delta clutch
v-snaar malossi kevlar

niemand??
 
Probeer wat strakkere trekveren.

In die 21mm zitten volgens mij ook dellorto dik sproeiers, als dat zo is is 62 erg aan de kleine kant.


dell'ortho klein... sproeier 62 en bougie gewoon koffiekleur geloof me rijd daar t beste op. en waarom moet ik andere trekveertjes als ie t eerst wel gewoon goed ddeed??
 
nou de deksel er af waar de snaar zit en kijken hie hij er uit ziet je kunt meest al wel zien aan het rubber zien wat er op de deksel zit


haha ok dan weet ik genoeg! morgen maar ff proberen met andere trekveertjes( wel dezelfde maar dan nieuwe:p) en een nieuwe v-snaar...
binnenkant namelijk helemaal zwart!!! en paar kleine scheurtjes in de snaar(valt me nu pas op)
 
Back
Top